El primer tram de la temporada no s'ha acabat encara pels Castellers de Terrassa. La colla actua demà a Palafrugell, a les sis de la tarda, a la plaça Nova de la vila del Baix Empordà. És l'exhibició de la festa major que també inclou Marrecs de Salt i Castellers de l'Alt Maresme.
A la Festa Major, Castellers van fer una molt bona actuació (quatre de vuit, tres de vuit i dos de set, tot descarregat) i per demà l'objectiu és "arrossegar el màxim nombre de camises i de fer els castells més amples possibles". La colla és conscient que qualitat tècnica i cohesió van molt sovint lligades. De manera que han muntat un autocar que sortirà el matí per tal que aquells membres que ho desitgin puguin passar un matí a la platja.
Castellers, d'altra banda, han expressat en un tuit el seu malestar per no haver estat convidats a l'acte institucional del 40è aniversari de Minyons de Terrassa. "Llàstima que no ens hagin convidat. Els hauríem pogut felicitar personalment".
ARA A PORTADA
-
-
-
Terrassa Estrenat el nou mural a l'Antic Poble de Sant Pere: "Ens hauria agradat que fos el primer" Joan Muñoz
-
Diners Creen una finestra que manté la casa fresca a l’estiu i calenta a l’hivern: estalvia més d’un 35% d’energia Laura Massallé
-
Terrassa Tres centres educatius de Terrassa, entre els 100 prioritaris per climatitzar el 2028 Alejandro García
Publicat el
12 de juliol de 2019 a
les 21:40
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
"Viernes 13", "Los pájaros" o "La noche de los muertos vivientes"?
-
Cultura i Espectacles
L'Antic Poble de Sant Pere es converteix en un gran circ
-
Cultura i Espectacles
Rodatde de "Cucharita" a Terrassa amb Pere Arquillué: " "La història explica 24 hores en la vida de dues senyores grans"
-
Cultura i Espectacles
Ja és oficial: l'ESCAC de Terrassa guanya el premi de Hollywood al talent emergent
-
Cultura i Espectacles
Simbiosi de comerç i havaneres a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Gran concert solidari per Gaza a Terrassa