Un altre terrassenc que pujarà a un escenari del festival Sónar avui és Pau Rodríguez, la meitat del prestigiós duo de "psych-afro-tech-avant-rock" Za! Serà a les quatre de la tarda, també al SonarComplex de Fira Montjuïc, i amb una col·laboració molt especial de l'estudi multimedia d'Istambul Ouchhh.
"Música, cervell i teoria de les supercordes" és el títol d'aquest "experiència multidisciplinària que connecta ciència, art i tecnologia". Za! interpretaran el seu repertori com sempre, però les ones que produeixin les neurones de Pau Rodriguez i Edi Pou mentre toquin seran projectades en una gran pantalla.
Així doncs, serà "una performance entre el show escènic i la instal·lació generativa que mostra l'activitat i les ones neuronals que es creen en el cervell dels músics a temps real". Es basa en la hipòtesi científica que afirma que totes les partícules i forces que existeixen en el món estan fetes "a partir de les vibracions que emeten unes cordes, com les d'una guitarra o un violí, però d'una grandària infinitesimal".
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa David Carballo, creador de l'escultura amb què Plex va sortir a la "Velada del Año": "Hi ha dos influencers que ja m'han contactat per a la propera edició" Alejandro García
-
Terrassa Un ferit per un tret a Ca n'Anglada: els Mossos busquen l'autor de l'agressió Pilar Màrquez
-
Terrassa Terrassa renova el Pacte per a l’Accessibilitat amb l’avís que queda molta feina a fer Pilar Màrquez
-
Publicat el
17 de juliol de 2019 a
les 21:45
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Víctor "el Tostao", cantaor: "Déu vulgui que m’enterrin abans que arribi el moment de deixar de cantar”
-
Cultura i Espectacles
Un homenatge a John Coltrane com a cloenda suprema
-
Cultura i Espectacles
Jordi Rabascall, músic: "Si algú surt de la sala més feliç del que ha entrat, ja em sento recompensat"
-
Cultura i Espectacles
El MNACTEC reobrirà les seves portes el 17 de setembre
-
Cultura i Espectacles
Balanç del Festival d'Estiu Seu d'Ègara: "Ha estat una edició memorable"
-
Cultura i Espectacles
Música al barri: "La cultura ha d'arribar a l'últim racó"