L' home del segle XXI, "un home fràgil, que es busca a si mateix i als altres en un món que no necessita murs, sinó membranes que diferenciïn el fet masculí del femení", i que al mateix temps "no els demani tenir una aparença prefixada", protagonitza els nou retrats de "La costilla". És l'exposició que l'artista Imanol Buisán (Terrassa, 1985) inaugura avui a La Galeria, l'espai del Centre Cultural en què diverses sales d'art de la ciutat presenten artistes de la seva escuderia. "La costilla" arriba de la mà de l'Estudi Tigomigo, la sala del carrer Viveret.
Cada retrat ha estat creat per Imanol Buisan a partir de l'extracció de pigments de revistes amb cinta adhesiva. Amb ells, l'artista confecciona uns collages sobre una superfície transparent que permet veure l'obra des de perspectives diferents.
El temps i el llenguatge
Buisan és un artista especialitzat en collages, i en dues temàtiques: el temps i el llenguatge. En el seu treball assimila i s'enfronta a tota la cultura audiovisual que el precedeix i la que s'està construint per fer, com un mètode artístic de reciclatge de la imatge, de reutilització.
Obres de Buisán han estat publicades en revistes i llibres internacionals com ara "Maintenant" (Estats Units), "Ground Magazine" (Alemanya), o "Colective Collage" (Internacional). També han estat incloses en exposicions col·lectives i ha realitzat alguna individual, entre elles "Ese libro no se corta", a la Casa Soler i Palet, el 2016.
Les dades
Exposició: "La costilla"
Artista: Imanol Buisán
Sala: Espai La Galeria del Centre Cultural Terrassa
Dates: Del 3 d'octubre al 3 de novembre
Inauguració: Avui, a les set de la tarda
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
-
Terrassa puja al podi olímpic: la tecnologia darrere de l'històric or de Lucas Pinheiro Laura Massallé
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
Publicat el
02 d’octubre de 2019 a
les 21:49
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Marc Uroz, cantant de copla i jazz: "Les folklòriques no haurien estat ningú sense els mariques"
-
Cultura i Espectacles
Blues al carrer per celebrar un aniversari a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Elefants que neden en jazz a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Atenció: a Terrassa se celebren els 40 anys del "Master of Puppets" de Metallica
-
Cultura i Espectacles
Què fa una noia amb una síndria i una altra amb un colom groc a Terrassa?
-
Cultura i Espectacles
Què fer a Terrassa aquest cap de setmana: 20, 21 i 22 de febrer