Dos viatgers planetaris arriben a l'escenari. Són uns músics estranys i extravagant, però que resulta que també estan programats per fer riure. Així comença "Cösmix", l'espectacle de la companyia manresana Teatre Mòbil que la programació de teatre familiar de la Xarxa de Terrassa porta diumenge, a les sis de la tarda, al Teatre Principal.
Jordi Girabal i Atilà Puig interpreten aquests dos personatges que, en les seves accions, barregen les tradicions de l'home orquestra i del clown. "Fan música impossible, fan teatre 'reciclàssic', fan l'animal i, fins i tot, ens avancen el futur en viu i en directe", avisen de la companyia.
Una companyia històrica
Teatre Mòbil és una de les companyies d'espectacles infantils més veteranes de Catalunya. Existeix des de l'any 1984, quan Girabal, Puig i el conegut pallasso Marcel Gros van deixar el grup de teatre de carrer El Setrill per crear-la. El 1991, Marcel Gros va deixar Teatre Mòbil per iniciar la trajectòria en solitari. Des dels seus començaments, la companyia ha fet obres pròpies adaptant la tradició del pallasso.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Nervis entre els comerciants davant la possible onada de saquejos: "Estem a l'ull de l'huracà" Joan Muñoz
-
Terrassa El professor de la UPC Xavier Álvarez, sobre l'accident a Toledo: “El sistema no està preparat per la responsabilitat que té” Arnau Fort
-
Terrassa El tanatori públic d’animals, pioner a Catalunya, estarà enllestit a l’abril i podria obrir al maig Pilar Màrquez
-
Terrassa La vaga de maquinistes suprimeix un tren de l’R4 i retalla el trajecte de dos més en un matí amb menys viatgers Pilar Màrquez
-
Terrassa El Roc Blanc es prepara per a una nit de terror de pel·lícula: ensurts i 100 quilos de caramels Arnau Fort
Publicat el
24 d’octubre de 2019 a
les 22:13
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
"Agost", una història tortuosa: "Hi guanya l'egoisme, segurament per herència familiar"
-
Cultura i Espectacles
Anna Szostak, cantant lituana a Terrassa: "Un estil únic i acurat"
-
Cultura i Espectacles
Què fer a Terrassa aquest cap de setmana: 30 i 31 d'octubre i 1 de novembre
-
Cultura i Espectacles
Iván Carrasco, escriptor: "La persecució als intel·lectuals es pot veure ara un altre cop"
-
Cultura i Espectacles
Ajuts a joves músics: "L'objectiu és fomentar el creixement artístic"
-
Cultura i Espectacles
"Omplia de la seva essència de diva excèntrica cada espai que trepitjava"