El Vapor de la Casa de la Música de Terrassa (al carrer Mare de Déu dels Àngels 76) acull avui, a les 8.30 de la tarda, el concert de presentació d'una nova formació terrassenca, Anabel Lee. El concert és d'entrada gratuïta.
Aquesta és una banda que ha nascut amb la intenció de tocar molt fort i que la gent "estrenyi les dents" amb ells. Les seves influències van des del punk britànic i nacional dels 80 fins a l'indie estatal més primitiu, però també tenen molt present l'escena indie-Rock actual.
El seu estil podria considerar-se un "punk indie" de cadències enganxoses i tendència als himnes corejables, perfectes per donar-se cops de colze a la pista de ball. La seva millor targeta de presentació són uns directes potents i el desig de portar acció a l'escena musical
La banda està formada per cinc joves terrassencs: Víctor Mejías com a vocalista, Albert "Perdi" com a baixista, Borja Fernández com a guitarra rítmica, Pablo López com a guitarra solista i Jordi Orellana com baterista.
Els pròxims concerts organitzats per la Casa de la Música estaran protagonitzats per Joan Boada, amb la presentació del disc "Cedeerra" (Kasba Music 2019) el 7 de febrer; Revolusonats, presentant "Ara més que mai" (Cases de la Música Records, 2020) el 15 de febrer; Atretz, el 21 de febrer; i 2princesesbarbudes, presentant "La bona vida" el 29 de febrer.
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de gener de 2020 a les 20:13
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Tastets de Rilke a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Quilo Martínez, poeta: "Vam albirar la primavera però ens la van tallar de soca-rel"
-
Cultura i Espectacles
De les dives al blues passant per una big band a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Cent butaques per a la bona confitura teatral a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Una biblioteca de Terrassa amb llibres a dins i llibres a fora
-
Cultura i Espectacles
El blues no sobra cap dia a Terrassa