"Cada vegada que proposem als nostres alumnes una exposició col·lectiva, els hi posem un fil conductor, que és a la vegada un repte", explica Teresa Blasco, codirectora amb Mónica González de BLOG Centre Expressió Artística. Aquest cop ha estat "La Caputxeta Vermella". Així doncs, trenta obres inspirades per aquest conte popular, recollit per Charles Perrault a finals del segle XVIII, es poden veure fins al 6 de març a les parets del bar-restaurant Cal Felip.
"Ës una història, i uns personatges, que poden tenir moltes interpretacions, i els nostres alumnes ho han demostrat." De manera que hi ha quadres elaborats amb tècniques molt diverses, més figuratius o més desdibuixats, influïts per tendències artístiques diverses. En ells hi apareixen "caputxetes guerreres o clàssiques, llops malvats o dòcils, però on també s'han fet interpretacions més personals on el llop és una malaltia, el canvi climàtic, l'abús. i la caputxeta qui ho pateix".
D'altra banda, l'exposició s'ha vinculat a la història d'en Biel, un nen d'una família externa al taller, però coneguda d'alguns dels seus membres, que pateix una malaltia de naixement. Alumnes i no alumnes han fet a mà i amb molt d'amor unes targetes, també inspirades en contes infantils. Els diners de la seva venda seran donats a una entitat d'afectats per la malaltia.
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de febrer de 2020 a les 20:33
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Carles Martínez, actor de Terrassa, guanya el premi Butaca de teatre
-
Cultura i Espectacles
Festival de Poesia a Terrassa: "Al palmell del cor, et llegiran la vida, i la mort"
-
Cultura i Espectacles
"El jazz és com la gelatina, adopta la forma del recipient en què es diposita”
-
Cultura i Espectacles
Terrassa és un festival de novel·la criminal
-
Cultura i Espectacles
Collage i fotografia per recrear el món interior a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Què fer aquest cap de setmana a Terrassa: 14, 15 i 16 de novembre