Maleducats, el gran festival internacional de música urbana de Catalunya promogut pel raper terrassenc Lildami, ha estat ajornat fins al 2021. El certamen havia de celebrar-se a Terrassa el passat 9 de maig de 2020 a la Masia dels Bellots, a Terrassa, i tot i que en un principi va ser ajornat fins al 18 de juliol d'enguany, se celebrarà finalment el 16 i 17 de juliol de 2021 al mateix lloc. La primera edició del festival tornarà en format de dos dies.
Aquesta decisió es deu a les circumstàncies excepcionals i a la crisi sanitària ocasionada per la Covid-19, i a la voluntat de l'organització -Abril Produccions, Èxits Management i l'Ajuntament de Terrassa- "de garantir la seguretat i l'experiència satisfactòria per a tots i totes: des del públic, als artistes i la resta de professionals involucrats".
Les entrades de l'any 2020 seran vàlides com abonament per als dos dies de l'edició del 2021, "un premi al compromís amb la música i amb el festival Maleducats", diuen des de l'organització. Per a la devolució de les entrades, tothom que n'hagi comprat rebrà un correu electrònic amb totes les instruccions.
ARA A PORTADA
- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el 09 de juny de 2020 a les 10:50
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Carles Martínez, actor de Terrassa, guanya el premi Butaca de teatre
-
Cultura i Espectacles
Festival de Poesia a Terrassa: "Al palmell del cor, et llegiran la vida, i la mort"
-
Cultura i Espectacles
"El jazz és com la gelatina, adopta la forma del recipient en què es diposita”
-
Cultura i Espectacles
Terrassa és un festival de novel·la criminal
-
Cultura i Espectacles
Collage i fotografia per recrear el món interior a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Què fer aquest cap de setmana a Terrassa: 14, 15 i 16 de novembre