La Pedrera-Casa Milà de Barcelona reobrirà les seves portes a partir del 15 de juliol amb novetats en les visites a l'obra d'Antoni Gaudí i amb l'exposició temporal "William Klein. Manifest", a més de dues actuacions musicals en el marc d'una col·laboració al Grec Festival de Barcelona 2020.
Des de la reobertura fins al 30 de setembre La Pedrera acollirà, de 10 a 20 hores, una exposició del fotògraf i director de cinema William Klein (Nova York, 1928), amb més de 200 obres i documents, que despleguen "totes les facetes creatives de l'artista nord-americà, tant la fotogràfica com la pictòrica, la gràfica i la cinematogràfica".
ARA A PORTADA
-
Terrassa Dues denúncies per enfrontar-se al conductor i dues més per entrar embriagat a l'autobús Arnau Fort
-
Terrassa Espectaculars imatges d'un cotxe fantasma en flames que circula fora de control per Terrassa Joan Muñoz
-
Terrassa Mor Ramon Guinjoan: bomber voluntari, propietari de Can Guim i col·laborador del Pentàgon Joan Muñoz
-
-
Terrassa Una tragèdia que va quedar atrapada en el silenci: la memòria de l'accident del tren de les Planes torna a Terrassa Alejandro García
Publicat el
26 de juny de 2020 a
les 11:59
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Jordi Paüls fora de la Sala Paüls: "És com un passeig per la tardor de la vida"
-
Cultura i Espectacles
El triomf doble de la "Giselle" més inclusiva a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Andrea Ros encarna la millor karateka de la història a la gran pantalla: "És un relat de perseverança, amor i superació"
-
Cultura i Espectacles
Tanca el mític bar Infierno: "Plorarem, però ens ho hem passat molt bé"
-
Cultura i Espectacles
Terrassa se suma a l'Any Aurèlia Muñoz: "Va renovar tècniques ancestrals com el brodat"
-
Cultura i Espectacles
Alerta teatral a la Terra: la matèria ha entrat en desintegració