Doble proposta musical femenina

Actuacions de Yudi Saint X i Laura Valls

Publicat el 29 de maig de 2021 a les 08:00
Actualitzat el 28 de maig de 2021 a les 17:44
És la última setmana de concerts de la programació SalaCat a Terrassa amb una doble proposta de veu femenina. El dissabte, a les 20 hores, al Vapor-Casa de la Música, Yudi Sant X, de Terrassa, presentarà el seu últim treball “Selva” (Hidden Track Records, 2020). Les seves cançons neixen a la seva habitació, amb poc més que un micro i un portàtil, i d’aquí no paren de créixer fins a convertir-se en el que són: un còctel fet a base de sons onírics, melodies enganxoses i idees absurdes que han aconseguit captar l’atenció de productors i artistes consolidats com el Sr. Chen o Lildami, amb els quals ha col·laborat. Per altra banda, el diumenge a les 12 hores a la Sala Fred Astaire, hi actuarà Laura Valls, també de Terrassa, que presentarà “Mi forma animal”, un treball de deu cançons que evoquen el desig, la intimitat, la recerca de l’essència, i els qüestionaments socials. L’acompanyarà Juan Ise, músic de Termas de Riohondo (Argentina) establert a Barcelona, especialitzat en folklore llatinoamericà. Entre els dos combinen veu, guitarra, teclats i sintetitzadors, formant una sonoritat única entre la cançó d’autor, els ritmes llatins com la cúmbia, el son cubà o el tropicalisme, i la música electrònica i urbana. Les dues sales, juntament amb La Rasa, es van adherir a la programació del cicle SalaCat, amb l’objectiu de promoure el teixit musical del país. Han fet 10 concerts durant dos mesos.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google