- El Terrassa FC buscarà la permanència a Sant Joan Despí
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de maig de 2021 a
les 08:00
Actualitzat el
28 de maig de 2021 a les
17:44
És la última setmana de concerts de la programació SalaCat a Terrassa amb una doble proposta de veu femenina. El dissabte, a les 20 hores, al Vapor-Casa de la Música, Yudi Sant X, de Terrassa, presentarà el seu últim treball “Selva” (Hidden Track Records, 2020). Les seves cançons neixen a la seva habitació, amb poc més que un micro i un portàtil, i d’aquí no paren de créixer fins a convertir-se en el que són: un còctel fet a base de sons onírics, melodies enganxoses i idees absurdes que han aconseguit captar l’atenció de productors i artistes consolidats com el Sr. Chen o Lildami, amb els quals ha col·laborat.
Per altra banda, el diumenge a les 12 hores a la Sala Fred Astaire, hi actuarà Laura Valls, també de Terrassa, que presentarà “Mi forma animal”, un treball de deu cançons que evoquen el desig, la intimitat, la recerca de l’essència, i els qüestionaments socials. L’acompanyarà Juan Ise, músic de Termas de Riohondo (Argentina) establert a Barcelona, especialitzat en folklore llatinoamericà. Entre els dos combinen veu, guitarra, teclats i sintetitzadors, formant una sonoritat única entre la cançó d’autor, els ritmes llatins com la cúmbia, el son cubà o el tropicalisme, i la música electrònica i urbana.
Les dues sales, juntament amb La Rasa, es van adherir a la programació del cicle SalaCat, amb l’objectiu de promoure el teixit musical del país. Han fet 10 concerts durant dos mesos.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Tertúlia a Terrassa amb el divulgador científic Jacint Casadevall
-
Cultura i Espectacles
El pati fresc de la Big Mama i John Coltrane a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Tot a punt per a La Nit del Misteri a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
El grup Anabel Lee tocarà a Terrassa al Festival Mutacions
-
Cultura i Espectacles
La revolució amb veu de dona: "No sabem donar crèdit a tals salvatjades"
-
Cultura i Espectacles
La gent gran es mou amb la cultura a Terrassa: "La creació artística en una eina de cohesió"