Més de 100 ajudes per promocionar la música
Cultura i Espectacles
Cases de la Música obra la presentació de sol·licituds de projectes
- Amics estrena el primer Shakespeare
ARA A PORTADA
Publicat el
30 d’octubre de 2021 a
les 07:00
Actualitzat el
29 d’octubre de 2021 a les
18:37
Cases de la Música ha obert el termini d’enviament de sol·licituds pel programa de suport a la creació musical 2022. La nova edició compta amb més de 100 ajudes, valorades en més de 80.000 euros, dirigides a formacions musicals novells i emergents de Catalunya.
Aquestes ajudes es distribuiran en les següents àrees: composició, duta a terme en col·laboració amb SGAE; enregistrament en estudi; producció de directes; creació de videoclips; a més de l’oportunitat d’actuar en els escenaris Cases de la Música al Mercat de la Música de Vic, a l’Estepa Mediterrània, circuit off de la Fira Mediterrània de Manresa i en els escenaris locals del projecte K. M. O.
En aquesta edició s’ha inclòs una sèrie de novetats com ara l’elecció del grup Casa de la Música 2022, un projecte que permetrà la gravació d’un directe en el format “lives” anomenat RAW sessions. Les propostes seran escollides per un jurat format per diferents agents musicals i culturals de l’entorn de cada delegació, a més de per l’equip motor de les Cases de la Música. La resolució es farà pública el dia 10 de gener i s’anunciarà a la web de la xarxa. El programa té molt bona acollida entre els músics que volen produir el seu disc i actuar a l’escenari.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
El fotògraf de Dalí i Joan Miró: "Les fotografies no les faig, les capto; perquè les imatges ja hi són"
-
Cultura i Espectacles
Temps que neix a Xibalbá
-
Cultura i Espectacles
Sonia Estela, il·lustradora i dibuixant de fanzín: "La cultura està feta per ser tocada"
-
Cultura i Espectacles
Nits de jazz a l'estiu amb 500 espectadors a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Celebració d'Estrella Damm a la Sala Rasa 64
-
Cultura i Espectacles
El Premi Ferran Canyameres queda desert: retiren el guardó a Jordi Solé Comas per tenir la novel·la ja compromesa amb una altra editorial