Ruta a la Terrassa de la postguerra
La visita és una activitat del Museu de Terrassa

- Ruta a la Terrassa de la postguerra
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de novembre de 2021 a les 07:09
Actualitzat el 19 de novembre de 2021 a les 19:12
El Museu de Terrassa proposa per aquest diumenge al matí una ruta guiada per la Terrassa de la postguerra. L’hora de trobada és a les 11 hores i el lloc, a la plaça de Jacint Verdaguer. L’activitat és gratuïta, però cal fer reserva prèvia.
Els historiadors del museu han preparat un recorregut per conèixer com es van viure els primers anys de la postguerra a la ciutat i com va afectar la dictadura al dia a dia d’una societat destruïda per la guerra civil.
La ruta transitarà pel patrimoni que parla d’aquells anys. Un patrimoni que consta d’escoles, indústries, associacions culturals, edificis administratius, monuments commemoratius i el mateix museu com espai de record per la recuperació de la memòria històrica. Conèixer una etapa del passat de la nostra ciutat és una de les propostes de les visites guiades del Museu de Terrassa.
Durant l’any té una oferta d’activitats molt extensa i per a tots els públics, amb el propòsit que els terrassencs i els ciutadans de fora pugui saber més del patrimoni històric i artístic de la ciutat. També és molt dinàmic en activitats infantils i familiars, així com en propostes pel sector educatiu per visitar el museu amb les seves seccions.
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles El nou director del MNACTEC: "Un museu no s'acaba mai, va acompanyat de la vida"
-
Cultura i Espectacles Terrassa acull una marató d'anime al Cinema Catalunya
-
Cultura i Espectacles El Corralito: deu anys de "resistència cultural" a Terrassa
-
Cultura i Espectacles Quimi Portet s'abona a Terrassa
-
Cultura i Espectacles David Chaler, un artista que dibuixa Terrassa
-
Cultura i Espectacles Pau Estrem dirigirà el CataLANDanse de Terrassa