Guillem, a la final de MasterChef Junior 9
Cultura i Espectacles
El programa s'emetrà dijous 6 de gener
- Guillem, a la final de MasterChef Junior 9
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de gener de 2022 a
les 14:33
Actualitzat el
04 de gener de 2022 a les
18:10
Guillem Serrat, el nen terrassenc de 12 anys que participa a MasterChef Junior 9, s'ha classificat aquest dilluns a la nit per a la final del conegut concurs culinari televisiu. L'egarenc competirà amb Olivia, Carla i Ariel per alçar-se amb el trofeu del programa, aconseguir els 12.000 euros de premi i un curs de cuina de quatre dies al Basque Culinary Center.
La final serà retransmesa aquest dijous, 6 de gener, a las 22:00 hores a La 1 en un programa amb diverses proves. El primer repte serà reproduir unes postres del xef Martín Berasategui (tres sols Repsol), cuinant al mateix ritme que ell. En joc estarà la primera jaqueta de cuiner que donarà el passi al Duel Final.
A Cadaqués, els altres tres finalistes lluitaran per la segona jaqueta de cuiner a la cuina del restaurant Compartir. Cada concursant haurà de preparar dos dels plats d'un menú que dissenyaran Oriol Castro, Mateu Casañas i Eduard Xatruch, nomenats els sisens millors xefs del món.
Els aspirants que aconsegueixin les dues jaquetes, s'enfrontaran en un Duel Final en què hauran de conquistar el paladar del jurat i d'un convidat molt especial: el xef Eneko Atxa (tres sols Repsol). Cada duelista dissenyarà i elaborarà un menú compost d'entrant, plat principal i postres, que parli de la seva evolució i dels seus orígens. A més, hauran de demostrar les tècniques d'avantguarda apreses aquestes setmanes al programa, sense oblidar-se d'una cosa tan important com és el sabor.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
El Festival Contratemps omplirà Terrassa de músiques ibèriques
-
Cultura i Espectacles
Antonio Aguirre exposa en una pantalla de Times Square
-
Cultura i Espectacles
L’agost arriba amb grans títols
-
Cultura i Espectacles
Guillo Rist mostra la seva faceta més íntima amb “Cómo le explico”, el seu segon senzill
-
Cultura i Espectacles
Un viatge sensorial per la Seu d’Ègara
-
Cultura i Espectacles
Caye Casas, sobre el seu nou curt: "És políticament incorrecte, com tot el que faig"