Òmnium Terrassa se suma a l'any Fuster
Òmnium aprova el pla de ruta d'activitats d'enguany
- Prova exigent per al CN Terrassa a la piscina del CN Barcelona
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
Publicat el
21 de gener de 2022 a
les 16:35
Actualitzat el
21 de gener de 2022 a les
20:46
L'entitat Òmnium Terrassa ha donat a conèixer les línies de treball d'aquest nou any. Una de les novetats és que se suma a l'any Fuster, en honor al poeta, escriptor i assagista valencià Joan Fuster, de qui es compleixen cent anys del seu naixement (1922-1992). Ho farà amb un cicle de conferències sobre la seva figura literària i personal i l'empremta que ha deixat. Una altra novetat és impulsar una primera edició del Festival de Glosa que es faria cap a l'octubre.
L'entitat, que va celebrar assemblea aquesta setmana i va aprovar el seu pla de ruta, continuarà amb les activitats de més rellevància com són l'organització dels premis literaris de la Nit del Misteri i la presentació dels guardonats de l'edició de 2021. També presentarà les novetats dels autors terrassencs, i entre aquests a Sergi Belbel, premi Sant Jordi amb la novel·la "Morir-ne disset", amb la que ha debutat en el gènere.
L'agenda s'obrirà el dia 27 de gener amb la presentació del llibre "Llengua i república. El manifest Koiné argumentat" i continuarà el mes de febrer (del 15 al 28) amb l'obertura de l'exposició del 60è aniversari d'Òmnium que acollirà la Biblioteca Central de Terrassa. També hi haurà noves sessions de les trobades de cafè i poesia, noves rutes per conèixer els barris de la ciutat i continuaran impulsant el projecte de memòria històrica de la immigració catalana, entre altres projectes.
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Marc Uroz, cantant de copla i jazz: "Les folklòriques no haurien estat ningú sense els mariques"
-
Cultura i Espectacles
Blues al carrer per celebrar un aniversari a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Elefants que neden en jazz a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Atenció: a Terrassa se celebren els 40 anys del "Master of Puppets" de Metallica
-
Cultura i Espectacles
Què fa una noia amb una síndria i una altra amb un colom groc a Terrassa?
-
Cultura i Espectacles
Què fer a Terrassa aquest cap de setmana: 20, 21 i 22 de febrer