L'art local travessa la porta de París
Cultura i Espectacles
L'artista Carmen Valverde debuta en una exposició internacional a Versailles
- Sanku demana la baixa al Lleida per fitxar pel Terrassa
ARA A PORTADA
-
-
-
Terrassa Estrenat el nou mural a l'Antic Poble de Sant Pere: "Ens hauria agradat que fos el primer" Joan Muñoz
-
Diners Creen una finestra que manté la casa fresca a l’estiu i calenta a l’hivern: estalvia més d’un 35% d’energia Laura Massallé
-
Terrassa Tres centres educatius de Terrassa, entre els 100 prioritaris per climatitzar el 2028 Alejandro García
Publicat el
28 de gener de 2022 a
les 07:00
Actualitzat el
27 de gener de 2022 a les
20:01
L’artista terrassenca Carme Valverde ha travessat, per primera vegada, la porta de l’art de París. Valverde forma part de les artistes seleccionades per Occo Art Gallery de Madrid per exposar obra en la vuitena edició del Saló Internacional d’Art Contemporani en la Porte de Versailles de la capital francesa. L’artista hi presenta una sèrie de quatre obres de retrat d’artistes del flamenc. La gran mostra d’art s’inaugura avui i es podrà visitar fins al diumenge.
Valverde està molt contenta de debutar a París. “És un saló molt potent i, per a mi, és molt important que la galeria m’hagi donat aquesta oportunitat”. Explica que la selecció ha estat fruit de l’exposició “Acromias” que va fer sobre retrats en blanc i negre de gèneres musicals al Palau Ducal de Medinaceli (Sòria) el 2018 i sobre la qual es va interessar la galeria madrilenya per exposar després en el seu espai.
L’artista té més projectes pels pròxims mesos. El mes d’abril debutarà a la Biennal de Venècia i entre el maig i el junt estrenarà exposició al Museu Tèxtil de Terrassa, on presentarà teles pintades.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
"Viernes 13", "Los pájaros" o "La noche de los muertos vivientes"?
-
Cultura i Espectacles
L'Antic Poble de Sant Pere es converteix en un gran circ
-
Cultura i Espectacles
Rodatde de "Cucharita" a Terrassa amb Pere Arquillué: " "La història explica 24 hores en la vida de dues senyores grans"
-
Cultura i Espectacles
Ja és oficial: l'ESCAC de Terrassa guanya el premi de Hollywood al talent emergent
-
Cultura i Espectacles
Simbiosi de comerç i havaneres a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Gran concert solidari per Gaza a Terrassa