Tribut als Beatles per a tota la família
El grup català Abbey Road oferirà dos concerts a LaFACT
- Tribut als Beatles per a tota la família
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
Publicat el
03 de març de 2022 a
les 09:02
Actualitzat el
03 de març de 2022 a les
00:05
El quartet català Abbey Road és considerada la banda tribut de referència a The Beatles a Espanya, i una de les millors del món. Abbey Road oferirà a Terrassa un concert de dues hores, en el qual combina la tecnologia amb l’essència de la mítica banda, aconseguint un espectacle únic a Europa i que conquista a totes les generacions. L’actuació tindrà lloc el diumenge a les 18 hores a La Factoria Cultural.
La banda expressa una increïble fidelitat a les veus i sons originals, i és capaç de recrear tota la música de la discografia dels de Liverpool. Els seus concerts destaquen també pels diferents canvis de vestuari, fet a imatge dels originals d’acord amb l’època. El grup fa gaudir al públic d’un fascinant viatge al passat i rememorar la música, d’una banda, que va revolucionar els fonaments de la música moderna. En els seus espectacles no només podem escoltar els grans èxits que van donar fama al grup britànic durant la primera meitat dels anys 60, sinó que també reviurem aquells himnes que els Beatles van enregistrar fins al 1970 i que mai van arribar a tocar en directe.
Més de 2.000 concerts
Durant els seus 30 anys de carrera, els Abbey Road han realitzat més de 2.000 concerts en quatre continents, inclosos tres concerts a Miami i un a Tunísia sota el mateix decorat on es va rodar la pel·lícula Star Wars. Han estat considerats per la revista Moho com la cinquena millor banda tribut del món i la primera de parla no anglesa dins de l’univers Beatles. Cançons com “Love Me Do”, “She Loves You”, “I Want To Hold Your Hand”, “Help!”, “Yesterday”, “Penny Lane”, “Hey Jude”, “Let It Be” i moltes altres formen part d’un espectacle on el públic pot cantar i ballar unes melodies que ja són universals i que formen part de l’imaginari musical de tot amant de la música.
El gran èxit i l’experiència els ha portat a crear un espectacle familiar, els Beatles Kids, que s’oferirà el mateix diumenge, dia 6, al migdia a LaFACT. La proposta combina música, jocs i narracions per apropar la música del grup més cèlebre de la història del pop. El grup convidarà als nens i nenes a jugar i ballar.
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Marc Uroz, cantant de copla i jazz: "Les folklòriques no haurien estat ningú sense els mariques"
-
Cultura i Espectacles
Blues al carrer per celebrar un aniversari a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Elefants que neden en jazz a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Atenció: a Terrassa se celebren els 40 anys del "Master of Puppets" de Metallica
-
Cultura i Espectacles
Què fa una noia amb una síndria i una altra amb un colom groc a Terrassa?
-
Cultura i Espectacles
Què fer a Terrassa aquest cap de setmana: 20, 21 i 22 de febrer