El Corralito engega una prova pilot de col·loquis postfunció
El centre de creació artística s’encarregarà de gestionar debats informals després de tres espectacles de la programació cultural de la ciutat de Terrassa

- El Corralito engega una prova pilot de col·loquis postfunció
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de març de 2022 a les 11:47
El Corralito CCA enceta una prova pilot amb l’objectiu d’integrar i enxarxar els artistes residents de l’espai amb el teixit cultural de la ciutat, així com, oferir als ciutadans de Terrassa espais d’intercanvi de pensament artístic, crític i cultural totalment oberts i participatius.
La prova pilot consisteix en tres col·loquis informals, en els quals el que es buscarà serà no només conèixer i indagar una mica més sobre l’obra que s’ha representat i la companyia, sinó que també es donarà lloc al debat entre els espectadors, tot compartint idees, qüestions i possibles dubtes que sorgeixin de l’experiència viscuda.
Els espectacles i els dies amb els quals es provarà aquest projecte són "Europa Bull", el dijous 31 de març a les 21:45 hores (després de la funció al Foyer del Teatre Principal), "Diàspora", el diumenge 24 d’abril a les 20 hores (després de la funció al mateix Auditori Municipal) i "Picadero", el diumenge 22 de maig a les 19:15 hores (després de la funció al Foyer del Teatre
Principal).
L’entrada a aquests col·loquis és totalment gratuïta i oberta a qualsevol persona que li vingui de gust compartir i intercanviar idees en un espai de tu a tu amb els artistes residents i els socis del Centre de Creació Artística El Corralito.
Aquest projecte és possible gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de Terrassa, Terrassa Arts Escèniques i Terrassa Música Clàssica.
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles Set sèries “made in” Terrassa que pots veure a plataformes
-
Cultura i Espectacles “Caipirinyes és una emoció: la d’estiu, gresca i ganes de festa. Però tenim uns límits morals clars”
-
Cultura i Espectacles 25 anys pintant la vida amb colors
-
Cultura i Espectacles Terrassa a la pantalla
-
Cultura i Espectacles Emiliana, la gata que travessa oceans
-
Cultura i Espectacles Terrassencs per llegir aquest estiu