- Doble concert a l'Auditori
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
Publicat el
02 d’abril de 2022 a
les 09:38
Actualitzat el
01 d’abril de 2022 a les
19:40
La temporada de clàssica a l’Auditori Municipal acull dues cites amb formacions locals. Tons&Sons puja aquest vespre (21 hores) per oferir un concert molt especial perquè fa dos anys que no actuava per la pandèmia. Ha preparat un repertori de cançons d’estils diferents, com poden ser el rock o pop, però arranjades per a ser cantades per una coral.
També interpretaran alguns “mashups” o versions propis, elaborades pel director musical, Genís Sobrado. Per descomptat, el concert d’avui també inclourà algunes cançons de gòspel, l’estil originari de la coral. Tons & Sons vol que el concert sigui intens, enèrgic i potent, adjectius que més identifiquen un espectacle d’aquesta coral.
La segona i darrere cita és diumenge (19 hores) amb la formació també local 4: veus.cor. Torna a l’escenari de l’Auditori amb “Rhythm & Jazz”, un concert en clau de jazz amb dues parts diferenciades. A la primera part, interpretaran “A little jazz mass” de Bob Chilcott, una obra original on els diversos moviments abracen una gran varietat d’estils de jazz. A la segona, hi haurà el repertori de cançons de musicals que han acompanyat al cor en aquests vint anys de trajectòria. El concert comptarà amb la direcció de Mercè Pérez i les veus estaran acompanyades d’un trio de jazz. Tots ells prometen una vetllada musical amb molt de ritme per inaugurar aquest mes d’abril.
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Marc Uroz, cantant de copla i jazz: "Les folklòriques no haurien estat ningú sense els mariques"
-
Cultura i Espectacles
Blues al carrer per celebrar un aniversari a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Elefants que neden en jazz a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Atenció: a Terrassa se celebren els 40 anys del "Master of Puppets" de Metallica
-
Cultura i Espectacles
Què fa una noia amb una síndria i una altra amb un colom groc a Terrassa?
-
Cultura i Espectacles
Què fer a Terrassa aquest cap de setmana: 20, 21 i 22 de febrer