Èxit dels "urban sketchers" al MNACTEC de Terrassa
Una seixantena d'artistes han deixat volar la seva imaginació per dibuixar instants dels carrers de Terrassa amb gent anònima
- Èxit dels "urban sketchers" al MNACTEC de Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de juny de 2022 a les 20:08
Terrassa és una ciutat d'allò més artística, i aquest dissabte ho ha demostrat de nou amb els “urban sketchers”, moviment arrelat a Terrassa fa més d'una dècada i que consisteix a plasmar l'art de l'instant. El repte dels sketchers és agafar el quadern, el llapis, el retolador i el pinzell, i passejar pels carrers i places, i plantar-se en un moment donat per copsar l’instant que es viu en un espai amb gent anònima.
L'espai escollit per deixar volar la seva imaginació dissabte ha estat el Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica (MNACTEC) que té la seu al Vapor Aymerich, Amat i Jover, un dels exemples del modernisme industrial de l’insigne arquitecte Lluís Muncunill més apreciat aquí i a Europa. La trobada ha estat tot un èxit: ha reunit uns 60 artistes, la majoria de Terrassa. Enguany han compartit lliçó magistral de tècniques i faran intercanvi d’experiències amb tres pioners del moviment que són Clara Marta Moreno, Antonio Maestro Magaz i Julio Casado Lledó, tots ells membres del grup de dibuixants “De vuelta con el cuaderno”, de Saragossa.
Posteriorment, els artistes han dinat tots junts a la Coral de Prodis.
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
La festa de la literatura de Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Adele canta a Terrassa de la mà de Geni Ferreiro
-
Cultura i Espectacles
Exposició doble sobre llibres LGTBIQ+ a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Aquest és el cartell del Festival Jazz Terrassa que heu triat
-
Cultura i Espectacles
Els membres de Pink Floyd es "retroben" a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
OT 2025 Gala 9: Guillo Rist, entre l'espasa i la paret