Compte enrere per al Festival Maleducats de música urbana
Els concerts tindran lloc els dies 15 i 16 de juliol a la Masia Els Bellots
- Les baixes per Covid seran automàtiques i per a cinc dies només notificant els símptomes a La Meva Salut
ARA A PORTADA
-
-
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell" Pilar Màrquez
-
-
Positivo Boy & Girl, botiga de barri: “Ens buscàvem la vida i anàvem a Londres per buscar producte que aquí no estava tan vist” Alejandro García
-
Estudiants nocturns a la biblioteca per a preparar les PAU: “Al matí prefereixo dormir fins tard i allargar a les nits” Arnau Fort
Publicat el
06 de juliol de 2022 a
les 08:14
Actualitzat el
06 de juliol de 2022 a les
08:23
El Festival Maleducats liderat per Lildami, Capgròs de l’Any, ja ha començat a arrencar els fulls del calendari. La cita amb la millor música urbana és els dies 15 i 16 de juliol a la Masia Els Bellots de Terrassa, on tindran lloc els concerts d’artistes tan rellevants com els argentins Bizarrap, Wos i Taichu i altres artistes de l’escena estatal com Beny Jr, Ptazeta, Quevedo o Ca7riel. Un cartell internacional que es presenta molt atractiu.
El Maleducats també serà una cita imprescindible per a cohesionar i donar a conèixer la més que interessant, inspirada i rica escena catalana, representada pel mateix Lildami i per altres artistes com Flashy Ice Cream, 31Fam, Doble, Mushkaa i Julieta.
Una de les novetats d’aquesta edició és que el festival ha posat en marxa un Radar, un concurs per a grups emergents catalans majors d’edat i sense contracte discogràfic. La participació es va obrir el 23 de maig i els artistes i formacions de música urbana de Catalunya es podien inscriure a través d’un formulari gratuït que es troba al perfil d’Instagram. El premi consistirà en una actuació al Maleducats 2023 i en un programa d’acompanyament artístic per part de les Cases de la Música valorat en 4.000 euros. El jurat per aquest concurs està format per un membre del Festival Maleducats, un membre de les Cases de la Música i un professional del sector musical.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Anggie Obin, flautista panamenya: "La música és una manera de viure, una cosa natural".
-
Cultura i Espectacles
El far de Darío Fo a Terrassa: "El teatre era el periòdic parlat i dramatitzat del poble"
-
Cultura i Espectacles
A Terrassa hi ha unes quantes geishes
-
Cultura i Espectacles
Terrassa celebra el Dia Mundial del Modernisme
-
Cultura i Espectacles
Arriba a Terrassa un dels cors més reconeguts d'Ucraïna
-
Cultura i Espectacles
Concert de José El Ciego a Terrassa