"Joc de cartes" s'emetrà també a La Sexta amb Alberto Chicote
Cultura i Espectacles
La versió espanyola de l'exitós concurs presentat a TV3 pel cuiner de Terrassa Marc Ribas començarà el seu rodatge a principis de tardor i s'emetrà el 2024
- "Joc de cartes" s'emetrà també a La Sexta amb Alberto Chicote
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de juliol de 2023 a
les 12:22
Actualitzat el
21 de juliol de 2023 a les
13:27
L'exitós concurs de cuina de TV3 "Joc de cartes", presentat pel cuiner de Terrassa Marc Ribas i que també s'ha emès a les cadenes públiques d'Euskadi i del País Valencià, farà el salt a la televisió espanyola. Atresmedia en prepara una versió pròpia de la mà del popular cuiner Alberto Chicote ("Pesadilla en la cocina"). Segons ha avançat YoTele, La Sexta l'emetrà la propera temporada.
Aquesta edició també estarà produïda per Zeppelin TV (Banijay Iberia) i començarà el seu rodatge a principis d'aquesta tardor, amb l'objectiu que es pugui emetre a partir del 2024.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
El Festival Contratemps omplirà Terrassa de músiques ibèriques
-
Cultura i Espectacles
Antonio Aguirre exposa en una pantalla de Times Square
-
Cultura i Espectacles
L’agost arriba amb grans títols
-
Cultura i Espectacles
Guillo Rist mostra la seva faceta més íntima amb “Cómo le explico”, el seu segon senzill
-
Cultura i Espectacles
Un viatge sensorial per la Seu d’Ègara
-
Cultura i Espectacles
Caye Casas, sobre el seu nou curt: "És políticament incorrecte, com tot el que faig"