Litus estrena un “spin-off” propi a Movistar +
El 6 de novembre s’emet a Movistar + el primer capítol d“El camerino”, ampliant la seva secció a “Late Motiv”
- “Però no t’oblidis del teu barri”
ARA A PORTADA
Publicat el
24 d’octubre de 2023 a
les 19:38
Actualitzat el
24 d’octubre de 2023 a les
19:53
La seva secció musical dins del programa “Late Motiv” estava adquirint tant d’interès, que la mateixa productora va decidir fer-ne d’un contingut propi. O sigui, allò que en llenguatge audiovisual es coneix com a spinn-off.
El seu protagonista no és un altre que el cantant terrassenc Litus, qui seguirà acompanyat dels col·laboradors habituals a “Late Motiv”, d'Andreu Buenafuente: Erika (teclats), Pirata (saxo i trompeta), Mac (baix) i Coke (bateria). I especialment del co-presentador Pablo Novoa (productor i guitarra).
Aquest nou format es diu “El Camerino” i s’estrena el proper 6 de novembre a Movistar +. La sèrie està composta per sis capítols de 50 minuts, en cadascun dels quals rebran la visita de tres músics de primer nivell per a conversar, improvisar i crear noves versions de temes coneguts.
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Francesca Tandoi, pianista: "El més important és mantenir l'honestedat a la música"
-
Cultura i Espectacles
Passió de cinema de Setmana Santa a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Dones ballant a la serena a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Què fer a Terrassa aquest cap de setmana: 20, 21 i 22 de març
-
Cultura i Espectacles
Carmen París i la nuesa de la jota
-
Cultura i Espectacles
El blues ja té casa a Terrassa