- Busquen actors i actrius per a una comèdia a la sala teatral Xavi Sallent
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
Publicat el
15 de gener de 2024 a
les 13:04
Aquest dissabte tindrà lloc el "Top 2" dels concerts programats amb motiu del 30 Aniversari de la Nova Jazz Cava (que tindrà lloc al febrer).
Serà aquest dissabte, a partir de les 22 hores, amb la presència de Dany Doriz. Es tracta d'un vibrafonista de renom internacional. Emulador i amic de Lionel Hampton, la llista de jazzmen de tots els continents amb qui va compartir escenari és inacabable. Amb més de 6 dècades de trajectòria musical en l’escena del swing i del jazz clàssic se’l considera un prodigi de la percussió de les làmines tot un virtuós del vibràfon. Ha capitanejat la seva pròpia big band i ha col·laborat amb músics de la talla de Don Byas, Dominique Chanson, Bill Coleman, Memphis Slim, Tete Montoliu, Al Jones, Lou Bennett, Milt Buckner, Lionel Hampton, Eddie Jones, Duffy Jackson o Butch Miles. Actualment és el propietari del llegendari club de jazz “Caveau de la Huchette” de París.
A Terrassa, Doriz s’acompanyarà del guitarrista i bluesman de Chicago, Jeff Hoffman, el pianista Patrice Galas, un dels referents del Swing de l’escena parisenca i Didier Dorise, bateria i fill de Dany Doriz, un músic inquiet que ha acompanyat a solistes com Scott Hamilton, Bob Wilber o Manu Dibango. Els 3 francesos faran el seu debut a la Nova Jazz Cava.
El repertori del quartet s’inspira en els grans èxits del Jazz Swing i Blues de Lionel Hampton, Count Basie i Duke Ellington. La formació ha rebut recentment el Premi Hot Club de França 2021, el de l’Acadèmia de Jazz 2022 i el Gran Premi French Hot Club 2022.
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Marc Uroz, cantant de copla i jazz: "Les folklòriques no haurien estat ningú sense els mariques"
-
Cultura i Espectacles
Blues al carrer per celebrar un aniversari a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Elefants que neden en jazz a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Atenció: a Terrassa se celebren els 40 anys del "Master of Puppets" de Metallica
-
Cultura i Espectacles
Què fa una noia amb una síndria i una altra amb un colom groc a Terrassa?
-
Cultura i Espectacles
Què fer a Terrassa aquest cap de setmana: 20, 21 i 22 de febrer