Dani Mateo actua a Terrassa aquest diumenge
Dani Mateo aterra demà diumenge a LaFACT Cultural amb el seu monòleg “Probando voy” (18 hores). És una de les cares estrella de La Sexta, tant a “Zapeando” com a “El Intermedio”, amb els quals apareix cada dia a centenars de cases de Terrassa. Demà surt de la pantalla de televisió i es presenta físicament a la ciutat
- Dani Mateo actua a Terrassa aquest diumenge
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de setembre de 2024 a
les 19:21
Si demà vas a veure l’espectacle de Dani Mateo, probablement tot et resulti estranyament familiar. És el que diu la sociologia: aquelles persones que veiem sovint a la pantalla de televisió esdevenen part de la nostra quotidianitat.
Certament, Dani Mateo sortirà aquest diumenge de la pantalla de televisió de casa teva i es plantarà presencialment a Terrassa. Serà amb el seu monòleg “Probando voy”, que començarà a les 18 hores a LaFACT Cultural.
Malgrat que Mateo hagi arribat a la fama des de la televisió, ha estat humorista “stand up” des de sempre. De fet, va començar a participar a “El club de la comedia”, que en el seu moment va ser porta d’entrada dels humoristes d’estil nord-americà a l’Estat espanyol. Mateo, de fet, ja havia estat abans a Terrassa interpretant el seu anterior monòleg, “Desencadenado”. Va ser l’any 2017 (quan celebrava els seus 10 anys dalt dels escenaris) i l’espai va ser el mateix que el que trepitjarà demà: La Factoria Cultural, ubicada a la Rambla.
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Un monòleg de dansa “millenial” a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Molt amics de la poesia i el conte a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Aquí teniu David Guapo: "Que no nos frunjan la fiesta"
-
Cultura i Espectacles
Veïns que ensenyen altres veïns a tocar la guitarra a Terrassa: “Volia fer-ho des dels 14 anys"
-
Cultura i Espectacles
Atenció: Nirvana i més grunge a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
El MACBA es "trasllada" a Terrassa