Fusió de flamenc i jazz, dissabte a la Nova Jazz Cava
Miranda Fernández fusionarà jazz, flamenc i latin al seu concert d’aquest dissabte (22 hores) a la Nova Jazz Cava
- Fusió de flamenc i jazz, dissabte a la Nova Jazz Cava
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de desembre de 2024 a les 18:27
Dins del marc del festival Ciutat Flamenco, arriba ara “Ciutat Flamenco en Gira”, una iniciativa anual que impulsa el talent de la nova escena flamenca catalana. Cada any se selecciona un artista jove que destaca pel seu estil únic i la seva capacitat per fusionar el flamenc amb altres llenguatges musicals, creant una proposta fresca i original.
Enguany és el cas de la pianista Miranda Fernández, qui combina flamenc, jazz i latin. I qui actuarà aquest dissabte a la Nova Jazz Cava, a partir de les 22 hores.
Miranda presenta el projecte 88-M, un homenatge a la figura femenina dins del flamenc. En aquest projecte recorre la història de la dona dins el flamenc des d’un punt de vista personal i amb l’objectiu de posar en valor el paper femení dins aquest gènere.
Una interessant combinació entre el més tradicional i el més modern, acompanyada de Cristina López al cante i l’electrònica i Lucas Balbo a la percussió. Les seves principals influències són músics com Chano Domínguez, Paco de Lucía, Chick Corea, Petros Klampanis, entre d’altres.
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Festival de Poesia a Terrassa: "Al palmell del cor, et llegiran la vida, i la mort"
-
Cultura i Espectacles
"El jazz és com la gelatina, adopta la forma del recipient en què es diposita”
-
Cultura i Espectacles
Terrassa és un festival de novel·la criminal
-
Cultura i Espectacles
Collage i fotografia per recrear el món interior a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Què fer aquest cap de setmana a Terrassa: 14, 15 i 16 de novembre
-
Cultura i Espectacles
El Pau Vallvé vol sortir cap enfora a Terrassa