Un clàssic per festes
El Ballet de l’Òpera Nacional de Romania aterra a Terrassa per representar “El llac dels cignes” a LaFACT. Es podrà veure dissabte a les 20 hores i diumenge a les 18 hores
- Defuncions a Terrassa: les cerimònies del divendres 27 de desembre del 2024
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de desembre de 2024 a
les 20:01
Actualitzat el
26 de desembre de 2024 a les
20:37
Tothom coneix l’obra “El llac dels cignes”. I aquestes festes, la Factoria Cultural de Terrassa s’ha proposat oferir-la a tots aquells terrassencs amants de l’art i la cultura. El Ballet de l’Òpera Nacional de Romania aterra a Terrassa per representar el famós espectacle de Txaikovski.
Sota la direcció de Vasile Salomon, la companyia romanesa interpretarà una obra de prop de tres hores repartides amb quatre actes. Amb la música i la coreografia originals de Pyotr Txaikovski i Lev Ivanov respectivament, fins a 45 ballarins i ballarines pujaran sobre l’escenari de LaFACT. Es tracta d’una coreografia exigent que combina l’elegància i la tècnica més refinada pròpia del ballet clàssic.
La representació es podrà veure tant el dissabte 28 a les 20 hores, com el diumenge 29 de desembre a les 18 hores. Les entrades es poden assolir des de 28 euros.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Vi amb pintura contra l'esclerosi múltiple a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
La comèdia es tenyeix de negre a Terrassa: "Tot s'ensorra"
-
Cultura i Espectacles
Terrassa serà la capital del còmic durant sis dies
-
Cultura i Espectacles
Concert de Patrícia Garrido a la BCT: "No hi ha miralls intactes després de viure"
-
Cultura i Espectacles
L'opereta es fa jazz a Terrassa: "Un repertori històric poc freqüent"
-
Cultura i Espectacles
Què fer a Terrassa aquest cap de setmana: 29, 30 i 31 de maig