Un clàssic per festes
Cultura i Espectacles
El Ballet de l’Òpera Nacional de Romania aterra a Terrassa per representar “El llac dels cignes” a LaFACT. Es podrà veure dissabte a les 20 hores i diumenge a les 18 hores
- Defuncions a Terrassa: les cerimònies del divendres 27 de desembre del 2024
ARA A PORTADA
-
Diners Inconformistes i compromesos: la Cecot fa una crida a incrementar la productivitat Jordi Guillem
-
Terrassa Sant Pere Nord estrena el parc de la República, que tant ha esperat: “No és només un parc” Pilar Màrquez
-
Terrassa Així serà el nou centre comercial del Carrefour de Terrassa: obres a finals del 2027 amb una transformació per a Can Parellada Arnau Fort
-
-
Terrassa ADENC i BiTer interposen un contenciós contra l'aparcament del Portal de Sant Roc i exigeixen una consulta popular Pilar Màrquez
Publicat el
26 de desembre de 2024 a
les 20:01
Actualitzat el
26 de desembre de 2024 a les
20:37
Tothom coneix l’obra “El llac dels cignes”. I aquestes festes, la Factoria Cultural de Terrassa s’ha proposat oferir-la a tots aquells terrassencs amants de l’art i la cultura. El Ballet de l’Òpera Nacional de Romania aterra a Terrassa per representar el famós espectacle de Txaikovski.
Sota la direcció de Vasile Salomon, la companyia romanesa interpretarà una obra de prop de tres hores repartides amb quatre actes. Amb la música i la coreografia originals de Pyotr Txaikovski i Lev Ivanov respectivament, fins a 45 ballarins i ballarines pujaran sobre l’escenari de LaFACT. Es tracta d’una coreografia exigent que combina l’elegància i la tècnica més refinada pròpia del ballet clàssic.
La representació es podrà veure tant el dissabte 28 a les 20 hores, com el diumenge 29 de desembre a les 18 hores. Les entrades es poden assolir des de 28 euros.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Arriba el monòleg de Diego Sánchez: "Els anys 80 van ser una moguda"
-
Cultura i Espectacles
Et conviden a pujar a l'escenari per cantar: "A Terrassa faltava un espai així"
-
Cultura i Espectacles
Els nous zombies ja són aquí: ""Salvar-se un mateix o arriscar-ho tot per salvar la humanitat?"
-
Cultura i Espectacles
Ángel Martín, humorista: ""Hem apagat el motor del cervell"
-
Cultura i Espectacles
Què fer a Terrassa aquest cap de setmana: 9, 10 i 11 d'octubre
-
Cultura i Espectacles
Fora cadires i a ballar swing: "És una nit pensada per cremar calories"