Míriam Rodríguez: “M’encantaria actuar a Terrassa, ja la sento com una segona casa”

La gallega valora la seva etapa com a presentadora i parla de la seva experiència vivint a la ciutat

Publicat el 16 de desembre de 2025 a les 21:25

Miriam Rodríguez, tercera classificada d’“Operación Triunfo” 2017 ha reaparegut enguany al programa, aquesta vegada com a presentadora del programa diari “Conexión OT”, i aquest dimarts ha participat a la roda de premsa de tancament de l'edició. Durant la trobada amb els mitjans, ha compartit les seves impressions sobre aquesta nova etapa i la seva estada a Terrassa.

Ha explicat que l’experiència com a presentadora “ha estat meravellosa” i que "ha superat totes les expectatives". “Per a mi ha estat tancar un cercle de forma immillorable”, ha afegit. Tot i això, ha deixat clar que no es veu fent el salt com a conductora de les gales  –" la Chenoa ho fa espectacular. I jo crec que el lloc que he ocupat jo tenia un sentit i una coherència", ha dit– ni assumint el rol de directora de l’acadèmia: “No m’ho plantejo”. Tampoc es veu participant en una edició “all stars”: “La meva etapa com a concursant ja va ser suficient”.

Durant els últims tres mesos, la gallega ha viscut a Terrassa i, a preguntes del Diari de Terrassa, ha comentat que s’hi ha adaptat molt bé. “Em fa molta mandra el trasllat perquè m’he sentit com a casa. M’ha donat la sensació de ciutat-poble, d’una cosa molt propera”, ha assegurat. Sobre un possible concert al municipi, ha afirmat amb entusiasme: “M’encantaria. Ara ja sento que és com la meva segona casa”.