Cagun deu, soc jo literal Genis!!!!??? https://t.co/fj1eR731w1
— lildami | 0822 (@Lildamiboi) April 28, 2022
Lildami, nou personatge de “Polònia”
L'actor Xavi Espinosa es posa a la pell del cantant terrassenc

- Les possibilitats de la tecnologia
ARA A PORTADA

- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el 29 d’abril de 2022 a les 09:20
Actualitzat el 29 d’abril de 2022 a les 09:22
El cantant egarenc Lildami ha passat engrossir aquest dijous a la nit la llista de personatges de “Polònia”, programa satíric de TV3. El traper de Terrassa ha tigut un paper destacat en el gag musical de la nit, protagonitzat per Oriol Junqueras, Carles Puigdemont i Pedro Sánchez a ritme de “Human”, de The Killers.
Els tres polítics han hagut de sotmetre's a les valoracions del jurat d’“Eufòria”, concurs musical de la televisió pública catalana, però només un dels tres jutges s’interpretava realment a si mateix, Marc Clotet. Lildami ha estat imitat per un Xavi Espinosa que lluïa les mateixes ulleres característiques del cantant terrassenc, en forma de cor, i el seu pearcing al nas, usant l’argot juvenil propi del raper.
“Cagun deu, soc jo literal. Els gestos i la pose”, ha piulat Lildami, que el dia abans que s’emetés el programa ja s’havia mostrat entusiasmat per la seva aparició. “Deu meu, que m’imitaran al Polònia. Em dembla fortíssim. Simplement goals”, havia escrit a Twitter.
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles El gran Aladdin ha arribat a Terrassa
-
Cultura i Espectacles El cant coral eleva l'esperit a l'església de Sant Pere de Terrassa
-
Cultura i Espectacles Sabeu que el patrimoni cultural de Terrassa es refresca aquest estiu?
-
Cultura i Espectacles Nines de col·lecció: alguna cosa més que una joguina
-
Cultura i Espectacles Exposició a Terrassa: de fotos d'ones d'aigua a una caixa de fils
-
Cultura i Espectacles Què fer aquest cap de setmana a Terrassa: 11, 12 i 13 de juliol