Miki Núñez vestirà roba de segona mà en la seva propera gira
Cultura i Espectacles
El cantant de Terrassa col·laborarà amb l'Agència de Residus de Catalunya en la difusió dels valors del Pacte per la Moda Circular
- Miki Núñez vestirà roba de segona mà en la seva propera gira
ARA A PORTADA
-
Esports Un Terrassa FC de dues cares guanya en el camp d'un Peña Sport que feia dos anys que no perdia a casa Sergi Estapé
-
Terrassa Toni Illa, director comercial de Cinesa: “El del Parc Vallès és un cinema que tira, que funciona” Lucas Jiménez
-
-
-
Terrassa El Centre Cívic Maria Aurèlia Capmany ha acollit el Plenari d'inici del curs 2026-27 Sergi Estapé
Publicat el
28 de novembre de 2022 a
les 16:39
Actualitzat el
28 de novembre de 2022 a les
16:47
El cantant de Terrassa Miki Núñez vestirà roba de segona mà en els seus concerts per promoure la moda circular. El cantant ha arribat a un acord amb l'Agència de Residus de Catalunya (ARC) per col·laborar en la difusió dels valors del Pacte per la Moda Circular, una iniciativa entre institucions i empreses de la cadena de valor tèxtil de Catalunya per facilitar projectes col·laboratius i millorar la competitivitat del sector.
Tot i que els principis de la col·laboració amb Núñez s'aniran concretant en les properes setmanes, l'artista ha avançat que ell i la seva banda vestiran roba reciclada en la propera gira.
El cantant i presentador egarenc va assistir aquest diumenge a l'acte central de la 14a Setmana Europea de Prevenció de Residus (EWWR), a Barcelona, i va explicar que la feina el fa consumir més roba de la que li agradaria, però que amb aquesta iniciativa podrà ser més "coherent" amb ell mateix, segons recull l'ARC en un comunicat. L'Agència de Residus de Catalunya anima a pensar una "segona vida" per a la roba.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Poesia "al palmell del cor"
-
Cultura i Espectacles
Mireia Vidal, la pedagogia de la trompeta
-
Cultura i Espectacles
Amics de les Arts estrena aquest dissabte l’obra “Agost”
-
Cultura i Espectacles
"Mamma Mia!" arriba a la Sala Crespi
-
Cultura i Espectacles
El Cicle Gaudí proposa "Tanit", una història tendra i fantàstica sobre el pas a la maduresa
-
Cultura i Espectacles
Què fer aquest cap de setmana a Terrassa: 6, 7 i 8 de novembre