De l’ESCAC als premis Gaudí: 22 candidats són exalumnes
Fins a 22 ex-alumnes de l’ESCAC terrassenc estan nominats als premis Gaudí, que s’entreguen dissabte a les 22 hores
- Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dissabte 18 de gener del 2025
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de gener de 2025 a les 19:24
Actualitzat el 17 de gener de 2025 a les 19:25
L a collita de l’escola terrassenca ESCAC als premis Gaudí de 2025 podria ser especialment bona. Tanmateix, no se sabrà fins avui vespre, quan se celebri la gala d’entrega de la 17a edició.
Serà una vetllada a Centre de Convencions Internacional de Barcelona (CCIB), que es podrà seguir en directe per TV3, a partir de les 22 hores. Tot i així, la catifa vermella arrencarà a les 19 hores.
Entre les 22 nominacions obtingudes per professionals formats a l’ESCAC, cal destacar les 7 de “Salve Maria”, la nominació a Millor Direcció Revelació per a “Celia Giraldo” per “Un lugar común” i el fet que els quatre curtmetratges nominats s’han realitzat amb equips de l’ESCAC. D’altra banda, 3 dels 4 títols nominats a Millor Pel·lícula en Llengua Catalana han estat creats per talent de l’Escola.
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Míriam Rodríguez: “M’encantaria actuar a Terrassa, ja la sento com una segona casa”
-
Cultura i Espectacles
Claudia Arenas reacciona a l'èxit de "Latin girl": "És una barbaritat; no m'entra al cap"
-
Cultura i Espectacles
Olivia, segona classificada d'"OT" 2025: "Que el segon triomfa més que el primer potser és un mite; el que cal és treballar-s'ho"
-
Cultura i Espectacles
Noemí Galera, directora de l'acadèmia d'"Operación Triunfo": “El format ens sobreviurà a tots; el programa es continuarà fent”
-
Cultura i Espectacles
Chenoa: "M'agrada tot de Guillo Rist; és un tipus d'artista que em fascina"
-
Cultura i Espectacles
Cristina Lora, guanyadora d'"OT" 2025: “És molt boig; no ho processo; estic completament dissociada”