Aquesta doble jornada de competició ha estat tremendament profitosa per a l'Atlètic Terrassa, que ha sumat quatre punts dels sis possibles, ha abandonat la darrera posició de la classificació i s'ha enfilat fins a la setena empatat a quatre punts amb el Club Egara.
Si bé en la tercera jornada va sumar un punt en el derbi davant del CD Terrassa, el conjunt que dirigeix Jordi Flo va aconseguir diumenge una victòria de gran mèrit davant d'un dels grans aspirants a lluitar pel títol, el Júnior.
La primera victòria de la temporada va ser molt treballada. Contràriament al que pugui semblar, l'Atlètic li va jugar de tu a tu a un Júnior a qui va saber tenir a ratlla.
Les de Can Salas van saber ser molt generoses en defensa per evitar que el Júnior monopolitzés la possessió de la bola, però quan va caler van combinar amb criteri. El partit no tenia amo i semblava que es decidiria, com així va ser, en una acció aïllada. I aquesta jugada va somriure l'Atlètic. Al minut 51, Maria Gestí va aprofitar una passada d'Anna Barba després de pressió per fer el 0 a 1 final.
JÚNIOR, 0
Pérez, Berta Serrahima, Gil, Guinea, San José, Oliva, Anna Serrahima, Mariona Serrahima, Petchamé, Piris i Grau, equip inicial, Bosch, Escaich, Lamoglia, Valdés, Vidosa i Martínez.
ATLÈTIC, 1
Tamburro, Maria Barba, Gomes, Beltrán, Hanna Badia, Clara Barba, Dorda, Cortès, Anna Barba, Gestí i Torrent, equip inicial, Cirera, Parera, Ycart, Matarrodona i Calvo.
Àrbitres. Sandra Adell i Laura Trujillo.
Gol. 0-1, minut 51, Maria Gestí.
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de novembre de 2019 a les 20:43
Notícies recomenades
-
Esports Les bicicletes prenen de nou la Plaça Vella
-
Esports Victòria del CN Terrassa femení a la piscina del Real Canoe
-
Esports El CN Terrassa es desfà del Tenerife Echeyde per 20 a 14
-
Esports Excessiva derrota del Terrassa FC enfront de l'Espanyol "B"
-
Esports Golejada de l'Atlètic al Sardinero i empat del CD Terrassa amb el Barça
-
Esports L'Egara referma el seu lideratge i l'Atlètic no falla a Castelldefels