El Can Boada va superar el filial del Can Trias en un partit apasionant. Abdelilah Belhaj, amb tres gols, va ser el jugador més determinant. El Can Trias va començar guanyant, però el Can Boada va remuntar fins al 3 a 1. Els visitants van empatar i els locals van decidir en els minuts finals.
Can Boada, 5
Peláez, Quintero, Sampedro, Melloul, Amador, Sahrane, Riascos, Sbihi, López, Belhaj, Vergada, equip inicial, Castro.
Can Trias "B", 3
Sillero, Luna, Montilla, Aguilera, Valdivia, Viñals, Sari, Aliu, Ferrando, Tot, Molero, equip inicial, Juan.
Àrbitre. Gerard Ureta. Va amonestar Riascos i Sampedro, del Can Trias, i Aguilera, Aliu, Sari (2), Viñals i Sillero, del Can Trias.
Gols. 0-1, m. 8, Aguilera; 1-1, m. 24, Sahrane; 2-1, m. 31, Belhaj; 3-1, m. 37, Sampedro; 3-2, m. 44, Aliu; 3-3, m. 55, Aguilera; 4-3, m. 84, Belhaj; 5-3, m. 89, Belhaj.
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de febrer de 2020 a
les 20:27
Notícies recomenades
-
Esports
El CN Terrassa va tancar la seva participació a la Champions perdent contra l'Orizzonte
-
Esports El CN Terrassa goleja per 9 a 18 a domicili el CN Catalunya
-
Esports
El Terrassa FC no afluixa i es col·loca en places de "play-off" d'ascens
-
Esports
L'Atlètic s'endú el derbi femení de les Pedritxes i es refà de l'inesperada derrota a Sant Cugat
-
Esports
Un San Cristóbal de dues cares rescata un punt a la represa
-
Esports
L'Atlètic guanya el derbi contra el CD Terrassa per 6 a 1 i es manté tercer