L'Estadi Municipal de Hockey Martí Colomer va acollir la tercera edició del Clínic BBVA Hockey Plus, una jornada esportiva inclusiva que va aplegar dissabte a més d'un centenar dels jugadors que disputen la Lliga BBVA Hockey Plus, una competició reglada que organitza la Federació Catalana de Hockey i en la que hi prenen part esportistes que pateixen alguna discapacitat intel·lectual. Aquest entrenament inclusiu va comptar amb l'activa participació de divuit jugadores i jugadors dels equips terrassenc que militen a la Divisió d'Honor de hockey: Club Egara, Atlètic Terrassa, CD Terrassa i Línia 22. Hi van assistir també una quarantena de voluntaris de BBVA. La trobada, organitzada per la Federació Catalana i la fundació Fupar, va comptar amb el suport del Línia 22 i del BBVA.
A la jornada hi van asistir diferents membres dels clubs participants. Va estar presidit per l'alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, a qui van acompanyar el regidor d'Esports Miguel Ángel Moreno i la tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Terrassa, Lluïsa Melgares, així com el president de la Federació Catalana de Hockey, Xavier Adell.
Els jugadors que disputen aquesta Lliga de Hockey Plus van exhibir, acompanyats dels seus entrenadors habituals, les seves habilitats en diverses estacions sobre el terreny de joc de l'Estadi Martí Colomer. Es van poder veure partidets de tres contra tres i van prendre part en un circuit d'exercicis de perfeccionament. Durant la jornada es van treballar aspectes del joc com la conducció, el xut a porteria, les passades i el "dribling", sempre amb l'ajuda dels jugadors dels primers equips. La jornada es va cloure amb una fotografia de grup i una xocolatada en què van prendre part tots els assistents.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Programació completa de la Festa Major de Terrassa 2026: Dilluns 6, dimarts 7 i dimecres 8 de juliol Redacció
-
-
-
Terrassa El professor de la UPC Xavier Álvarez adverteix sobre la calor: "Haurem de donar noves condicions als edificis perquè l'activitat humana sigui possible" Arnau Fort
-
Terrassa De policies a llevadors: Dos agents de Terrassa ajuden a néixer una nena en un part imminent a casa Joan Muñoz
Publicat el
18 de febrer de 2020 a
les 20:27
Notícies recomenades
-
Esports
La premsa torna a passar per damunt dels polítics
-
Esports
Helena Oma, campiona del torneig de bàsquet 3x3 de Bucarest
-
Esports
Saúl Granados jugarà la temporada vinent al CN Terrassa
-
Esports
El CN Terrassa incorpora la internacional australiana Alice Williams
-
Esports
Bru Roset torna a guanyar la Cursa de Festa Major
-
Esports
566 valents desafien la calor i gaudeixen de la Pedalada de Festa Major