Deu terrassencs jugaran l'Europeu de hockey d'Amstelveen
Els egarencs Marc Recacsens i Marc Miralles seran els dos jugadors reserva
- Deu terrassencs jugaran l'Europeu de hockey d'Amstelveen
ARA A PORTADA
-
Incerteses l'endemà de l'incendi a l'aparcament del Mercat de Can Boada: "No sabem quan el podrem tornar a utilitzar" Aketza Martín
-
En Tarzán pot tornar amb el seu amo després de ser maltractat: "No s'ha preocupat per ell mentre estava al CAAD" Aketza Martín
-
Els Xixonencs, botiga centenària: "El meu besavi venia a Terrassa amb un carretó carregat de torrons" Alejandro García
-
Un 30% d’ingressos per addicció al joc a Terrassa són de menors: “N’hi ha prou amb tenir el DNI d’un adult per crear un compte” Arnau Fort
-
Llargues cues en la reobertura de l'Orxateria Ribera: "Hi haurà gelats que no hem fet mai" Aketza Martín
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
25 de maig de 2021 a
les 11:28
Actualitzat el
25 de maig de 2021 a les
16:42
El seleccionador espanyol masculí, Fred Soyez, ha anunciat aquest dimarts la llista definitiva de divuit jugadors (i dos reserves) que disputarà el Campionat d'Europa d'Amstelveen entre els dies 4 i 13 de juny al Wagener Stadion de la localitat neerlandesa. Deu dels divuit convocats són terrassencs. Es tracta de Roc Oliva, David Alegre, Xavi Lleonart i Vicenç Ruiz (RC Polo); Quico Cortès, Josep Romeu i Pau Quemada (Club Egara); Marc Sallés, Joan Tarrés i Marc Boltó (Atlètic). Completen la llista els següents vuit internacionals: Mario Garín, Ricardo Sánchez, Quique González de Castejón, Álvaro Iglesias i Jose Basterra (Club de Campo); Miki Delás (FC Barcelona); Llorenç Piera (RC Polo); i Alejandro Alonso (RS Tenis).
Els dos reserves són terrassencs
Els dos jugadors reserves són terrassencs. Es tracta del defensa del Club Egara Marc Recasens i del davanter de l'RC Polo Marc Miralles. Només jugaran en cas de lesió o indisposició d'algun dels divuit jugadors seleccionats. En aquesta llista destaca l'absència del jugador de l'Atlètic Albert Beltrán, que ha realitzat tota la preparació, però ja no va jugar en cap dels dos partits de la Pro League a Londres davant de la Gran Bretanya tot i estar convocat.
La selecció viatjarà aquest diumenge cap a Amsterdam, on disposarà de cinc dies de preparació abans de l'inici de la competició. A l'Europeu d'Amstelveen, Espanya s'enfrontarà a la primera fase amb Bèlgica (dissabte 5 de juny a les 13.15 hores), Rússia (diumenge 6 a les 17.30 hores) i Anglaterra (dimarts 8 a les 17 hores). Espanya necessita acabar entre els dos primers per accedir a les semifinals. Es tracta d'un torneig curt. En cas d'arribar a la final, els de Soyez jugarien un total de cinc partits. D'aquesta llista de 18 jugadors per a l'Europeu en cauran dos integrants de cara a la cita olímpica de Tòquio, on les convocatòries són de 16 jugadors.
Notícies recomenades
-
Esports
Eduard Peremateu, nou gerent del Club Egara
-
Esports
Paula Leitón: "De tot allò en va sortir una nova Paula, que s'ha reinventat"
-
Esports
Pol Amat plega com a gerent del Club Egara: "Deixo el club en un gran moment"
-
Esports
Paula Leitón, Paula Prats, Albert Sabadell i Òscar Blasco, convocats per la selecció
-
Esports
“Cada partit l’hem de jugar com si fos l’últim”
-
Esports Derrota per la mínima del CN Terrassa davant el Barceloneta