La selecció femenina cau a semifinals i lluitarà diumenge pel bronze amb Bèlgica
Espanya ha disposat d'opcions per empatar fins al darrer minut
- Espectacular robatori en una carnisseria
ARA A PORTADA
-
Dubtes sobre l'impacte real de la subvenció per netejar pintades: “Amb 50.000 euros no n’hi haurà per a gaire” Joan Muñoz
-
Conclou la renovació de la façana nord de MútuaTerrassa i comença el procés a la façana sud Arnau Fort
-
L’Ajuntament insta a Egara Power a marxar: tenen deu dies per retirar el material de la sala Sergi Estapé
-
-
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 11 de juny de 2021 a les 20:33
Actualitzat el 12 de juny de 2021 a les 00:08
En un dels millors partits del campionat, la selecció espanyola femenina de hockey (amb les egarenques Gigi Oliva, Júlia Pons, Berta Bonastre i Carlotas Petchamé a les seves files) ha caigut per 1 gol a 4 a la segona semifinal del Campionat d'Europa de hockey que es disputa al Wagener Stadion d'Amstelveen (Països Baixos). El combinat que prepara Adrian Lock s'enfrontarà diumenge a les 10 hores contra Bèlgica, que va perdre per 3 a 1 davant de la selecció amfitriona, els Països Baixos a la primera semifinal. A les 12.30, els Països Baixos i Alemanya disputaran una final que serà la reedició de la de fa dos anys a Anvers. Es tracta de les dues seleccions amb més medalles. La final masculina enfrontarà també els neerlandesos amb els alemanys.
Tot i llançar fins a set penals-córner i rebre'n només tres, les espanyoles no han tingut la sort de cara i han acabat caient per 1 a 4 després d'encaixar els dos darrers gols quan jugaven ja sense portera, als segons finals de l'encontre. Alemanya ha obert el marcador al minut 3 amb un gol de Cecile Pieper, però al minut 14, la davantera terrassenca Berta Bonastre ha marcat el seu primer gol en aquest Europeu en desviar una passada de Lucía Jiménez en una acció de penal.
Les espanyoles han sabut tenir el partit controlat i han generat ocasions, però quan faltaven 55 segons per tancar el tercer acte, Sonja Zimmermann ha batut Mari Ángeles Ruiz de penal amb un xut ras, enganxat al pal dret. Espanya ho ha intentat fins al final. Xantal Giné i Berta Bonastre han disposat d'ocasions per empatar i forçar els "shoot-outs", però les alemanyes s'han defensat amb ordre i han defensat bé tenint la bola. Quedaven menys de tres minuts quan Adrian Lock ha tret la portera i ha passat a jugar amb onze jugadores de camp. Al penúltim minut, María López ha desaprofitat tres penals consecutius. I les de Xavier Reckinger han marcat dos gols més, sense portera, al darrer minut, amb dianes de Pia Maertens i Anne Schröder a porta buida. Diumenge a les 10 hores, Espanya buscarà una medalla de bronze. Seria la quarta vegada que puja al podi en un Europeu.
Notícies recomenades
-
Esports
Futbol americà a l'antic Mercadal
-
Esports
Derbi de Champions contra el Sabadell
-
Esports
Jacobo Garrido i Paula Prats, les estrelles de la nit
-
Esports
Musta Chadlioui Jr. es penja el bronze a l’Europeu juvenil
-
Esports
El Club Egara es vol reivindicar a casa del Club de Campo a la lliga femenina
-
Esports
El CD Terrassa rep el Tenis, l'Egara al Júnior i l’Atlètic visita el Taburiente