Jordi Lago, campió espanyol de ciclisme de descens
El ciclista del Molabikes es va imposar en la categoria Master 50

- Terrassa afronta avui una jornada de calor intensa
ARA A PORTADA
-
L'Intexter i Adolfo Domínguez creen la primera càtedra d’empresa en qualitat i innovació tèxtil a Espanya Laura Massallé
-
Serveis mínims al transport públic: Tot el que has de saber sobre la vaga general del 15 d’octubre Redacció
-
Només un 2,8% dels accionistes del Sabadell amb títols dipositats al banc acudeix a l’opa del BBVA Redacció
-
-
Publicat el 21 de juliol de 2021 a les 21:14
Actualitzat el 22 de juliol de 2021 a les 13:20
Jordi Lago, del club ciclista Molabikes de Terrassa, s’ha proclamat campió d’Espanya de ciclisme en la modalitat de descens en la categoria Master 50. La competició es va disputar a Panticosa amb la participació d’uns 200 competidors. El circuit tenia una llargada de 1.900 metres amb un desnivell negatiu de 600 metres. El club Molabike va comptar amb la participació d’un segon representant, David Aracil en la categoria Master 30.
En la sèrie de classificació, Jordi Lago ja va demostrar les seves opcions al títol, finalitzant en la primera posició. David Aracil va completar la baixada en la sisena posició. Ja en la mànega final, Jordi Lago va realitzar una baixada quasi sense cap errada. Va fer un temps de 3’42”, obtenint una diferència de 7 segons al segon classificat i de 25 al tercer. Per la seva banda, David Aracil va tenir alguna petita errada que el va fer situar-se en la setena posició final de la seva categoria.
Notícies recomenades
-
Esports Rimas i Egara 1935 sumen dues victòries a la doble jornada de Divisió d'Honor "B"
-
Esports La victòria fora de casa es fa esperar
-
Esports El CN Terrassa comença la lliga femenina golejant l'Iruña
-
Esports Solvent estrena de l'equip masculí del CN Terrassa contra el Rubí
-
Esports Un punt per a un Terrassa FC que ha anat de menys a més
-
Esports El San Cristóbal cau tot i plantar cara a un potent Badalona