Sorprenent derrota del CN Terrassa contra el CN Mataró
Un parcial de 0 a 6 en el tram final ha condemnat els egarencs
- Bastó Ègara, premi Talgo a la Innovació
ARA A PORTADA
-
La plaça Nova acollirà la Culturassa 2026 que homenatjarà el 45è aniversari del Drac i els Diables Joan Muñoz
-
-
Miquel Sureda, professor de l'Eseiaat: “L’Artemis II ens permet recuperar la fascinació per l’espai” Arnau Fort
-
-
Un mes per evitar el sacrifici dels porcs de La Muntanyeta: "Vaig com boja buscant llocs, no hi ha places per a tots" Pilar Màrquez
Publicat el
12 d’octubre de 2021 a
les 13:40
El CN Terrassa ha perdut per 9 a 11 a la piscina de l'Àrea Olímpic en partit de la tercera jornada de la lliga de Divisió d'Honor de waterpolo. Els egarencs, que el diumenge van finalitzar la segona fase de la Champions, s'han vist penalitzats per l'esforç en competició europea i en el tram final del partit s'han vist superats pel seu rival.
El partit ja no ha començat bé pel conjunt de Dídac Cobacho, que ha començat amb un parcial en contra de 0 a 2. Barroso i Víctor Gutiérrez han aconseguit empatar, però el Mataró ha arribat al final del primer quart amb un 2 a 3 favorable gràcies a un gol de Víctor Andrade. En el segon quart el CN Terrassa ha semblat situar el partit en l'escenari més lògic. Barroso ha empatat a tres abans que Víctor Andrade situés novament el Mataró per davant. Ricard Alarcón i Víctor Gutiérrez van situar els egarencs per davant al descans: 5-4.
En el tercer quart el CN Terrassa ha arribat a disposar d'una diferència de quatre gols (9-5). El Mataró ha retallat distàncies amb un parcial de 0 a 3 que li ha permès arribar al final del tercer període amb un 9 a 8 al marcador. En l'últim parcial, el CN Terrassa ha estat incapaç de mantenir-se per davant i ha encaixat un parcial de 0 a 3 que ha estat definitiu.
Notícies recomenades
-
Esports
El camí que resta per tocar la permanència
-
Esports
Carme Ballesteros: “L’únic secret és entrenar moltíssim”
-
Esports
Amstelveen acollirà l’Europeu del 2029
-
Esports
La 25a edició del TEEH se celebrarà del 3 al 5 de juliol
-
Esports
Deu egarencs aspiren als Hockey Golden Awards
-
Esports
El Terrassa FC té quatre partits per aspirar a tot