Xavi Lleonart s'estarà vuit setmanes de baixa
Es perdrà la Copa del Rei i no tornarà fins a la segona volta de la lliga, el dia 5 de març

- Xavi Lleonart s'estarà vuit setmanes de baixa
ARA A PORTADA

- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 19 d’octubre de 2021 a les 11:23
Actualitzat el 19 d’octubre de 2021 a les 14:44
El davanter terrassenc de l'RC Polo Xavi Lleonart romandrà unes vuit setmanes de baixa a conseqüència de la lesió al turmell que va patir el passat 3 d'octubre en el duel de la tercera jornada de lliga al camp de l'Atlètic. Inicialment semblava que la lesió no seria tan greu, però després de sotmetre's a les proves pertinents, l'internacional espanyol no podrà tornar a jugar amb el conjunt que entrena el també egarenc Roger Pallarols fins a la segona volta del campionat, que començarà el 5 de març de l'any vinent amb un Polo-FC Barcelona. El davanter pateix un trencament ossi al turmell.
Lleonart es perdrà també l'stage convocat pel seleccionador espanyol Max Caldas a Ourense entre els dies 27 i 31 d'aquest mes d'octubre. Després de lesionar-se a Can Salas, ja no va jugar al camp del Tenis, a casa amb el Jolaseta ni diumenge passat al Pla del Bon Aire amb el Club Egara. Tot i la seva absència, el seu equip ha sumat els nou punts i ocupa la segona posició a la lliga amb 14 punts, només un menys que el líder, el Club de Campo.
Lleonart es perdrà els tres darrers partits de la primera volta, tots ells a l'Eduardo Dualde de Barcelona: aquest cap de setmana amb el Sardinero i el Club de Campo i el diumenge 7 de novembre contra el Complutense. Tampoc no podrà ajudar el seu equip a la Copa del Rei que se celebrarà entre els dies 12 i 14 de novembre a les instal·lacions del Polo.
Notícies recomenades
-
Esports El ciclista d'Ullastrell Abel Balderstone acaba la Vuelta tretzè
-
Esports Igualada del San Cristóbal en un partit equilibrat
-
Esports Egara i Atlètic s'estrenen amb victòria a la lliga femenina
-
Esports Golejada d'escàndol de l'Atlètic, derrota del CD Terrassa i triomf del Club Egara
-
Esports Cristina Montesinos, setena als 35 quilòmetres marxa dels Mundials de Tòquio
-
Esports Un CD Terrassa femení jove i renovat que vol fer un salt qualitatiu