Xavi Lleonart s'estarà vuit setmanes de baixa
Esports
Es perdrà la Copa del Rei i no tornarà fins a la segona volta de la lliga, el dia 5 de març
- Xavi Lleonart s'estarà vuit setmanes de baixa
ARA A PORTADA
-
Terrassa Ja hi ha data per als 208 pisos de protecció oficial de l'AEG: s'entregaran el 2028 Pilar Màrquez
-
Terrassa Terrassa crida a la convivència en una Diada entre el record del 1976 i l'amnistia: "Catalunya ha de ser de totes i tots" Pilar Màrquez
-
Terrassa Xavi Coral recorda l'11-S, 25 anys després: “Amb les xarxes socials, hagués estat molt més difícil d’informar” Arnau Fort
-
-
Terrassa El clam per un Portal de Sant Roc més verd i sense pàrquing: “És un espai perfecte per omplir d’arbres” Alejandro García
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
19 d’octubre de 2021 a
les 11:23
Actualitzat el
19 d’octubre de 2021 a les
14:44
El davanter terrassenc de l'RC Polo Xavi Lleonart romandrà unes vuit setmanes de baixa a conseqüència de la lesió al turmell que va patir el passat 3 d'octubre en el duel de la tercera jornada de lliga al camp de l'Atlètic. Inicialment semblava que la lesió no seria tan greu, però després de sotmetre's a les proves pertinents, l'internacional espanyol no podrà tornar a jugar amb el conjunt que entrena el també egarenc Roger Pallarols fins a la segona volta del campionat, que començarà el 5 de març de l'any vinent amb un Polo-FC Barcelona. El davanter pateix un trencament ossi al turmell.
Lleonart es perdrà també l'stage convocat pel seleccionador espanyol Max Caldas a Ourense entre els dies 27 i 31 d'aquest mes d'octubre. Després de lesionar-se a Can Salas, ja no va jugar al camp del Tenis, a casa amb el Jolaseta ni diumenge passat al Pla del Bon Aire amb el Club Egara. Tot i la seva absència, el seu equip ha sumat els nou punts i ocupa la segona posició a la lliga amb 14 punts, només un menys que el líder, el Club de Campo.
Lleonart es perdrà els tres darrers partits de la primera volta, tots ells a l'Eduardo Dualde de Barcelona: aquest cap de setmana amb el Sardinero i el Club de Campo i el diumenge 7 de novembre contra el Complutense. Tampoc no podrà ajudar el seu equip a la Copa del Rei que se celebrarà entre els dies 12 i 14 de novembre a les instal·lacions del Polo.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El Terrassa FC rep el Barbastro a l’Olímpic
-
Esports
Arrenca la lluita a la categoria de plata del hockey espanyol
-
Esports
Definides les finals del Campionat de Catalunya de hockey
-
Esports
El CN Terrassa s'enfronta dissabte contra el totpoderós Barceloneta a les semifinals de la Copa Catalunya
-
Esports
El Torneig Hockey Solidari supera ja els 200 inscrits
-
Esports
Tot obert per a la tornada de dissabte