La permanència, objectiu de l'Handbol Terrassa
L’equip femení de l’Handbol Terrassa debutarà a la Lliga Catalana, la seva nova categoria, demà demà davant del Palautordera. El tècnic que entrenarà Isra Damont vol salvar-se
- El festival vegà a l’aire lliure més gran d’Europa
ARA A PORTADA
-
-
La "sorprenent" solució pel desdoblament del CAP Rambla: mateix edifici i sense ampliació de plantilla Joan Muñoz
-
-
Balanç d'una jornada amb vents de fins a 85 km/h: caigudes d'arbres, fanals, tendals i façanes Arnau Fort
-
El jove terrassenc amb una malaltia ultrarrara que va poder anar d'Erasmus: "Fins a l'últim moment no sabíem si podria fer el tractament" Arnau Fort
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 16 de setembre de 2022 a les 22:26
Actualitzat el 15 de setembre de 2022 a les 21:30
Després de l’ascens aconseguit la temporada passada, el primer equip femení de l’Handbol Terrassa ha confiat en el tècnic sabadellenc Isra Damont per mantenir l’equip a la quarta categoria de l’handbol espanyol. L’equip s’estrenarà demà davant del Palautordera, un dels rivals més complicats del grup juntament amb el Sant Boi i l’Ascó. “Acabem de pujar de categoria i el nostre únic objectiu és la permanència. No serà gens senzill, però ho intentarem amb totes les nostres forces”, explicava ahir el sabadellenc de 44 anys resident a Barberà del Vallès Isra Damont, que es farà càrrec de l’equip enguany en substitució de Toni Punto. Tindrà com a segon entrenador Marcos Bieito.
A la temporada que s’inicia demà s’ha reestructurat la competició. A la Lliga Catalana s’han establert dos grups de vuit equips, que s’enfrontaran a la primera fase. A la segona, els tres primers de cada grup lluitaran pel títol. Els deu conjunts restants (cinc de cada grup) s’enfrontaran arrossegant els punts assolits en la primera fase. I la meitat, fins a un total de cinc equips, perdran la categoria. “Evidentment, el nivell al que estàvem acostumats a Primera Catalana no té res a veure amb el que ens trobarem a Lliga Catalana, però no descartem res, ni tan sols acabar entre els tres primers i poder lluitar pel títol, tot i que aquesta no és la nostra prioritat”, comentava Damont.
Notícies recomenades
-
Esports
Rècord d’Espanya de l’egarenc Oriol Antolí a la Backyard Ultra
-
Esports
Una edició brillant de la Salvatge Trail
-
Esports
Marc Villarreal debuta al Mundial
-
Esports
“Sabem que estem fent les coses bé”
-
Esports
Sis podis per al BMX Terrassa a la general de la Copa Catalana de pump track
-
Esports
Or i plata per al Club de Peses Terrassa al Campionat de Catalunya