
- Multa a Waka i tres associades per tenir menors treballant i empleats sense contracte
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de setembre de 2022 a les 13:02
Actualitzat el 22 de setembre de 2022 a les 17:28
José Antonio Camacho (67 anys), exjugador professional del Real Madrid i exentrenador del Rayo Vallecano, l’Espanyol i el Sevilla, s’ha fet soci del CP San Cristóbal. Es va comprometre amb el Madrid però va plegar abans de començar la temporada.
La relació de l’exseleccionador espanyol (1998-2002) amb el conjunt parroquial arriba a través de la relació d'amistat amb familiars del directiu del San Cristóbal Dani Vinuesa. Tots dos estiuegen al poble de Villanueva de la Jara , a la província de Cuenca (Castilla la Mancha).
Camacho es va interessar per col·laborar amb el club i a finals d’estiu ho va fer fent-se soci especial del club. Per al San Cristóbal, la seva col·laboració és una excel·lent forma d’iniciar l’actual campanya de captació de socis.
Notícies recomenades
-
Esports El ciclista d'Ullastrell Abel Balderstone acaba la Vuelta tretzè
-
Esports El Terrassa FC suma la seva primera victòria
-
Esports Igualada del San Cristóbal en un partit equilibrat
-
Esports Egara i Atlètic s'estrenen amb victòria a la lliga femenina
-
Esports Golejada d'escàndol de l'Atlètic, derrota del CD Terrassa i triomf del Club Egara
-
Esports Cristina Montesinos, setena als 35 quilòmetres marxa dels Mundials de Tòquio