Liciten el museu interactiu del hockey
S’instal·larà a la planta baixa de la Casa de l’Esport. Es preveu que aquesta exposició permanent equipada amb tecnologia punta estigui enllestida a principis de l’any vinent

- Liciten el museu interactiu del hockey

- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 09 d’octubre de 2024 a les 19:31
Terrassa és cada vegada més a prop de tenir el seu Museu del Hockey, una iniciativa que va sorgir de Hockey per Terrassa, l’entitat que vetlla pels interessos dels clubs terrassencs de hockey, i que l’Ajuntament ha decidit posar en marxa. Ja s’ha publicat l’expedient de licitació i en els dies vinents s’espera rebre les ofertes per dur-lo a terme.
Aquest nou museu consistirà fonamentalment en una exposició immersiva dotada de les darreres tecnologies en projecció d’imatges i so, que permetrà al visitant introduir-se dins de la història del hockey terrassenc.
La mostra constarà de tres apartats principals: la història del hockey, centrada en la petjada terrassenca, els Jocs Olímpics de Barcelona 1992 i la realitat dels diferents clubs de la ciutat: Atlètic, Club Egara, CD Terrassa i Línia 22.
El pressupost de la base de licitació és de 72.587 euros amb l’IVA inclòs. No s’acceptaran propostes que superin la quantitat pressupostada.
Entre les partides que es contemplen en la licitació destaca l’enregistrament i muntatge d’audiovisuals. Les bases estipulen que es valorarà que l’exposició sigui totalment immersiva, així com la utilització de so embolcallant, pantalles retroil·luminades i l’ús de miralls espia.
Notícies recomenades
-
Esports Guillem Hernández torna al San Cristóbal, que també anuncia la continuïtat de Peke
-
Esports La ciutat del hockey ja té el seu museu
-
Esports El Terrassa FC exhibeix les equipacions del 120è aniversari
-
Esports Desena posició per a la selecció catalana de korfbal al Mundial sub-17
-
Esports Pablo Castelló serà el segon entrenador del Terrassa FC
-
Esports Històric doblet de l'Atlètic al Campionat d'Espanya juvenil
ARA A PORTADA