Un circuit més amable
Esports
L’atleta terrassenc Marc Otero, que ha corregut totes les edicions, analitza el nou recorregut de la Mitja Marató Internacional de Terrassa, que visitarà enguany nous barris, tindrà pujades més suaus i acabarà amb una llarga baixada per la Rambla d’Ègara
- Un circuit més amable
ARA A PORTADA
-
Terrassa La cal·listènia guanya terreny a Terrassa: tres nous espais per entrenar a l'aire lliure Joan Muñoz
-
Terrassa Iñigo Haughey, impulsor de Rabassaires: “Amb el Terrassenc tornem a començar, ara amb el reg directe” Pilar Màrquez
-
Terrassa Mor Ramon Guinjoan: bomber voluntari, propietari de Can Guim i col·laborador del Pentàgon Joan Muñoz
-
-
Terrassa Dues denúncies per enfrontar-se al conductor i dues més per entrar embriagat a l'autobús Arnau Fort
Publicat el
25 de gener de 2025 a
les 13:00
Actualitzat el
24 de gener de 2025 a les
17:29
Els 21.097 metres del recorregut de la 25a Mitja Marató Internacional de Terrassa es desplegaran enguany per carrers que fins ara no havien vist passar la prova, per bé que el gruix del recorregut és força similar al d’anys anteriors. En la mesura del possible, s’ha intentat estalviar als atletes les zones més costerudes. La de Terrassa continua sent, però, una prova exigent, amb un desnivell encara força remarcable.
La prova comença i acaba al Parc dels Catalans, amb el següent recorregut: Rambla d’Ègara, passeig del Vint-i-dos de Juliol, carrer de Sant Damià, Salmerón, avinguda de Jacquard, carrer de Colom, Vapor Universitari, carretera de Montcada, avinguda de Barcelona, carrer de Sant Tomàs, avinguda del Vallès, carretera de Montcada, gir a la rotonda de l’escultura del Dinosaure de ferralla, avinguda del Vallès, carrer de Cantàbria, avinguda de les Nacions, carrer d’Extremadura, avinguda del Vallès, carrer del Montcau, Camí de la Font de les Canyes, avinguda de Font i Sagué, rotonda de Can Petit, carrer de la Castellassa, avinguda de Béjar, avinguda del Vallès, avinguda de Francesc Macià, plaça de l’Aigua, avinguda de l’Abat Marcet, carrer d’Eugeni d’Ors, ronda de Ponent, avinguda de Josep Tarradellas i Rambla d’Ègara fins al Parc dels Catalans.
L’atleta terrassenc Marc Otero ha corregut totes les edicions de la Mitja de Terrassa. Ha estat un dels atletes que ha fet també aquest nou circuit. “El desnivell és el mateix de sempre, però la manera d’arribar és diferent. El desnivell es va acumulant a un ritme diferent”, explica. Considera que el nou recorregut beneficia els atletes que tenen un bon canvi de ritme. Considera que el tram més dur de la prova és tota la pujada per l’avinguda del Vallès, entre els quilòmetres 8 i 13, des de la rotonda del Dinosaure de ferralla fins a la rotonda de Can Petit.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Repartiment de punts entre Vallès i las Rozas a la lliga femenina de Divisió d'Honor "B"
-
Esports
La quinzena edició del Torneig Hockey Solidari recull 26.000 euros
-
Esports
Sant Pere i JET, campions del Torneig Poble de Sant Pere
-
Esports
El CN Terrassa s'estrena a la lliga derrotant per la mínima el Real Canoe
-
Esports
Bronze del CN Terrassa a la Copa Catalunya femenina
-
Esports
El Terrassa FC s'hi deixa la pell per guanyar al camp de l'Arnedo