Victòria contundent per refer-se de la Champions
Esports
L’equip femení del CN Terrassa va imposar-se clarament a la piscina del CN Catalunya per un resultat de 8 a 16
- Victòria contundent per refer-se de la Champions
ARA A PORTADA
-
Diners La Cecot premia un dels grans noms del comerç català: una trajectòria empresarial de més de 50 anys Laura Massallé
-
-
Diners Creen una finestra que manté la casa fresca a l’estiu i calenta a l’hivern: estalvia més d’un 35% d’energia Laura Massallé
-
Terrassa La 2a Fira de la Cervesa Artesana, suma per primer cop un producte terrassenc: “Un comiat de l'estiu com Déu mana” Joan Muñoz
-
Terrassa Llibreria Ana, botiga de barri: "Quan tenia 10 anys venia de l’escola, feia els deures aquí i, si calia, despatxava" Alejandro García
Publicat el
30 de gener de 2025 a
les 17:56
Després d’haver-se quedat sense opcions de disputar els quarts de final de la Champions League, l’equip femení del CN Terrassa es va refer a la lliga i va aconseguir un triomf contundent en la seva visita a la piscina del CN Catalunya. El conjunt que dirigeix Jordi Millán va superar el seu rival amb un resultat de 8 a 16, en un enfrontament que l’equip egarenc va sentenciar després del descans.
El primer quart no va ser gaire còmode per a les terrassenques, que veien com les locals s’avançaven primer. La reacció, però, va ser immediata gràcies als gols de Pili Peña i Isa Piralkova (1-2). Després, el CN Catalunya va ser capaç d’aturar l’atac del conjunt visitant i, pocs segons d’acabar el primer període, aconseguia empatar el matx.
En el segon quart, la jugadora del CN Terrassa Emmerson Houghton feia el tercer, però les locals tornarien a marcar (3-3). A partir del quart gol de l’equip de Jordi Millán, obra de Nicholson, el partit ja començava a posar-se de cara. Dalmases i Piralkova augmentaven la renda, abans que el club barceloní anotés en l’últim segon abans del descans (4-6).
A la represa, el CN Terrassa va esvair qualsevol possibilitat de remuntada amb tres gols consecutius (4-9). Amb el partit ja sentenciat, el CN Catalunya retallava distàncies per acabar el tercer període amb un resultat de 6 a 10.
El festival golejador de les egarenques va arribar al darrer quart. Amb un parcial de 2 a 6, les de Jordi Millán van certificar un triomf que les manté a la tercera plaça. La màxima golejadora va ser Piralkova, amb quatre dianes, mentre que Peña i Houghton en van fer tres.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El CN Terrassa acaba quart a Barcelona
-
Esports
Tres gols de penal d'Aleix Bozal deixen l'Atlètic sense el Campionat de Catalunya masculí
-
Esports
Empat a zero d'un Terrassa FC insistent, però sense punteria
-
Esports
El Club Egara perd la final del Campionat de Catalunya per 0 a 5 davant del Júnior
-
Esports
El San Cristóbal perd per la mínima al camp de la Pobla de Mafumet
-
Esports
Abundant col·lecció de medalles per als esportistes egarencs