El gigante del comercio electrónico Amazon firmó ayer una opción de compra sobre los terrenos del Incasòl en El Prat de Llobregat ( en los que planea abrir un gran centro logístico para atender el crecimiento de la demanda en España y el sur de Europa.
Fuentes de la multinacional americana señalaron que, con la firma de la opción de compra, Amazon "da un paso más" para hacer realidad el plan de convertir El Prat en su centro logístico de referencia para el sur de Europa, aunque todavía es pronto para dar por hecha la operación.
En este sentido, Amazon se da un tiempo todavía para analizar diferentes variables que pueden influir en el proyecto de construcción del gran centro logístico, que se instalaría en una parcela de 150.000 metros cuadrados situada en el polígono Mas Blau II. La decisión final, que llevaría a la firma de la escritura definitiva de compraventa, dependerá de que se desencallen trámites pendientes como la aprobación de licencias urbanísticas.
ARA A PORTADA
-
Les finestres del Mercat de la Independència estaran llestes pel primer trimestre del 2027 Arnau Fort
-
Més de 3.000 quilòmetres amb una bicicleta càmper per tota la península: “Tinc la necessitat de sentir-me viu” Arnau Fort
-
-
-
Can Boada tornarà a lluir l’esperit medieval amb més activitats i més aposta pel comerç que mai Arnau Fort
Publicat el
22 de gener de 2016 a
les 20:23
Notícies recomenades
-
Diners
La indústria del Vallès té dificultats per cobrir perfils tècnics i d’oficis
-
Diners
Moody’s millora la qualificació de Cirsa a Ba3 amb perspectiva estable
-
Diners Terrassa ofereix suport a empreses per incorporar la intel·ligència artificial
-
Diners
BBVA eleva un 16,8% el finançament a pimes i grans empreses a Catalunya, fins als 5.000 milions
-
Diners
La contractació cau un 6% a l’abril al Vallès, però creix un 8,7% en un any
-
Diners
Innovació alimentària amb segell de Terrassa a Food4Future