El vicepresidente del Govern y conseller de Economia i Hisenda de la Generalitat, Oriol Junqueras, y el presidente de la Fundación Bancaria "la Caixa", Isidre Fainé, han firmado la renovación del convenio de colaboración en materia de obra social. El acto, que ha tenido lugar en la sede del departamento de la Vicepresidencia también ha contado con la asistencia del secretario de Economia de la Generalitat, Pere Aragonès, y del director general de la Fundación Bancaria "la Caixa", Jaume Giró.
Esta colaboración tiene como objetivo propiciar actuaciones que cubran o palíen carencias o necesidades de interés prioritario para el territorio, de la mano de entidades sin ánimo de lucro. Su voluntad es contribuir a la equidad social y dar oportunidades a las personas que más lo necesitan.
Este año 2017 la Fundación Bancaria "la Caixa" se compromete a destinar hasta 30 millones de euros a proyectos de carácter social, asistencial, educativo, cultural, científico y medioambiental.
ARA A PORTADA
-
Diners Inconformistes i compromesos: la Cecot fa una crida a incrementar la productivitat Jordi Guillem
-
Terrassa Sant Pere Nord estrena el parc de la República, que tant ha esperat: “No és només un parc” Pilar Màrquez
-
Terrassa Així serà el nou centre comercial del Carrefour de Terrassa: obres a finals del 2027 amb una transformació per a Can Parellada Arnau Fort
-
-
Terrassa ADENC i BiTer interposen un contenciós contra l'aparcament del Portal de Sant Roc i exigeixen una consulta popular Pilar Màrquez
Publicat el
07 de juny de 2017 a
les 19:13
Notícies recomenades
-
Diners
Kern Pharma forma 78 residents de farmàcia hospitalària de tot l'Estat
-
Diners
Vuit empreses analitzen amb la Cambra les noves obligacions en IA
-
Diners
Joan Font i Fabregó, fundador, president i director general del Grup Bon Preu: “Cal prestigiar la gent que s’arrisca”
-
Diners
Grup Zanini: capitals humans
-
Diners
Establiments Viena: salut integrada
-
Diners
Anudal Industrial: compromís transversal