La Seguretat Social va tancar el mes de setembre amb 19.323.451 afiliats després de guanyar 3.224 treballadors, i marca la menor creació d'ocupació en un novè mes de l'any des de 2013.
Segons les dades difoses ahir pel Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social, en l'últim any l'ocupació ha crescut en 460.739 persones a l'Estat espanyol , una xifra que reflecteix com continua la tendència a la moderació del creixement interanual ja registrada en els últims mesos.
L'eduació
L'augment mensual de l'ocupació de setembre va estar sustentada en la creació d'ocupació en l'educació (45.521), activitats administratives (21.681) i indústria manufacturera (11.888), que va compensar la destrucció principalment d'hostaleria (44.346) i comerç (34.330). Mentre l'any passat, l'afiliació va augmentar en aqueix mes en 22.899 (dada que ja era inferior a 2017 amb 26.318), enguany tan sols ho ha fet en 3.224 persones.
És a dir, que si l'any passat la Seguretat Social rebia 763 afiliats nous al dia, aquest novè mes de 2019 tan sols en va rebre 107, això és un creixement set vegades inferior, segons les citades fonts.
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
-
Terrassa puja al podi olímpic: la tecnologia darrere de l'històric or de Lucas Pinheiro Laura Massallé
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
Publicat el
02 d’octubre de 2019 a
les 21:13
Notícies recomenades
-
Diners
La Cambra de Comerç de Terrassa impulsa un programa pioner d'IA en l’àmbit empresarial
-
Diners
Terrassa i la Generalitat creen un grup de treball per simplificar tràmits empresarials
-
Diners
Labiana tanca un préstec sindicat de 37 milions d'euros i llança una ampliació de capital de fins a 5,07 milions
-
Diners
La terrassenca Marta Sánchez, nova vocal de la CEOE
-
Diners
Una vintena de pimes industrials inicien a Terrassa una prova pilot per convertir-se en més sostenibles
-
Diners
La Cecot llança nous vídeos i reculls de lèxic per impulsar el català en l’àmbit laboral