El comitè d'empresa de Continental Automotive a Rubí ha convocat dues jornades de vaga de 24 hores avui i el dia 24 per denunciar l'immobilisme de l'empresa i buscar una sortida industrial per a la fàbrica, on treballen 760 persones. La companyia va anunciar el passat mes de desembre als sindicats que es replanteja els seus plans industrials per a aquesta fàbrica i que està oberta a acceptar ofertes.
Silenci
Segons va anunciar dilluns CCOO, la direcció de Continental Automotive manté el silenci sobre les empreses que estan interessades en la industrialització de la planta i tampoc no ha donat resposta a les condicions de sortida dels treballadors en aquest procés.
Per això, el sindicat ha instat la direcció de l'empresa a desbloquejar les negociacions en la propera reunió entre representants de la companyia i els treballadors prevista per al proper dia 22 de gener. Sembla que Continental s'ha fixat sis mesos per a completar la transició de Rubí, assessorats per una empresa alemanya especialitzada en aquestes operacions.
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de gener de 2020 a les 20:43
Notícies recomenades
-
Diners Leitat porta la tecnologia al mar per combatre els microplàstics durant la Copa del Rei de Vela
-
Diners Comertia s’adhereix a la Cecot
-
Diners Viena augmenta les vendes fins als 90,3 milions d'euros el 2024
-
Diners El BBVA eleva el benefici un 9%, fins als 5.447 milions el primer semestre
-
Diners Fluidra guanya 136 milions d’euros fins al juny, un 21,4% més
-
Diners La construcció impulsa l'augment d'empreses i treballadors a Terrassa