¿L'apertura d'una oficina a Sabadell és només un primer pas?
Estem estudiant altres operacions per adquirir carteres d'altres mutualitats al Vallès Occidental i a la ciutat de Barcelona. Aquí tenim algunes oportunitats. És possible que la primera que es faci realitat sigui una nova oficina a Barcelona perquè és el projecte que està més madur. Tenir presència física a Barcelona capital significaria una consolidació molt important per a nosaltres, ja que és un mercat molt competitiu.
¿Per què opten per comprar carteres i no obrir delegacions sense més?
Començar de zero és més complicat. Adquirir carteres et permet tenir una massa crítica d'associats inicials i arrencar amb un cert volum d'ingressos. Paral·lelament, el fet de tenir clients consolidats a nova la plaça et facilita guanyar en volum.
El Tanatori La Rambla Serveis Funeraris ha estat un dels seus grans projectes
És un servei que està molt consolidat. L'any 2019 vam fer de l'ordre de 220 enterraments, que són un 10 per cent més que l'any anterior. Donem un tracte molt personalitzat, els clients ho agraeixen i el boca-orella ha funcionat. Però haig de dir que hi ha molta gent que encara es pensa que és un servei només per la gent de la Previsió. I no és així. És a dir, és un servei per a tota la ciutat.
Que altres novetats tenen?
Estem creant nous serveis en temes de decessos, com un producte de prima única, que inclou l'enterrament i els tràmits documentaris. L'acord amb Helvetia per assegurances de la llar i vehicles està funcionant molt bé.
ARA A PORTADA
-
MAPA | Quin és el nivell socioeconòmic del teu veí: la zona de Terrassa més rica duplica el valor de la més pobra Laura Massallé
-
Sàmper veu urgent "desburocratitzar" per desencallar polígons com Palau Sud - Can Guitard Pilar Màrquez
-
Aparatós accident d'un ciclista a Viladecavalls: evacuat d'urgència en helicòpter al Parc Taulí Joan Muñoz
-
A Terrassa hi ha 229 persones sense llar: "Correm el risc de perdre la sensibilitat” Joan Muñoz | Arnau Fort
-
Publicat el
17 de gener de 2020 a
les 20:26
Notícies recomenades
-
Diners
El Vallès Occidental manté el grau de rotació laboral
-
Diners
La Cecot alerta del deteriorament dels polígons i reclama un pla específic d'inversions
-
Diners
Amec veu la competència xinesa com el gran repte estructural de les exportacions catalanes
-
Diners
Witeklab innova amb un nou sistema per controlar la inclinació d’estructures
-
Diners
L’energia torna a ser la protagonista
-
Diners
Sensofar impulsa la seva presència internacional amb una nova filial al Regne Unit