No para de créixer el sistema per a enviar diners de mòbil a mòbil a través de l'aplicació Bizum de BBVA. A finals de juny, l'entitat financera va arribar als dos milions d'usuaris en aquesta plataforma, la qual cosa suposa un 20% del total. El dilluns es va produir un rècord d'altes en un sol dia. Bizum va sumar 32.000 nous usuaris, un 40% dels quals eren clients de BBVA.
En poc més de tres anys, Bizum s'apropa als deu milions d'usuaris i per a aquest 2020 s'ha marcat com a objectiu assolir els 12 milions. Una de les claus de l'èxit de Bizum és la senzillesa del seu ús i el fet que es trobi integrada en les aplicacions mòbils dels principals bancs espanyols.
ARA A PORTADA
Publicat el
05 d’agost de 2020 a
les 13:25
Notícies recomenades
-
Diners
Més de 6.000 empreses salvades en 15 anys: “Ens ho van posar tot molt fàcil durant tot el procés”
-
Diners
Celsa guanya 50,7 milions el primer semestre i els fons propietaris preparen la sortida
-
Diners El francès BPCE entra al Banc Sabadell amb un 7% i es converteix en accionista estratègic
-
Diners
Drons i habitacions per a estudiants: dues iniciatives vinculades a Terrassa entren al programa de "deep tech" de la UPC
-
Diners
La Cecot celebra la unificació dels calendaris de Verifactu i la factura electrònica
-
Diners Buoh porta a la BNEW la seva IA per acostar els productes financers als clients