Vytrus Biotech arriba al 100% de naturalitat en ingredients actius
La companyia desenvolupa principis actius a través de cèl·lules mare vegetals
- Vytrus Biotech arriba al 100% de naturalitat en ingredients actius
ARA A PORTADA
-
Terrassa projecta assolir els 10.000 habitatges assequibles l'any 2031 per frenar l'emergència residencial Pilar Màrquez
-
-
Més de 3.000 quilòmetres amb una bicicleta càmper per tota la península: “Tinc la necessitat de sentir-me viu” Arnau Fort
-
-
Can Boada tornarà a lluir l’esperit medieval amb més activitats i més aposta pel comerç que mai Arnau Fort
- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el
03 de novembre de 2021 a
les 07:00
Actualitzat el
02 de novembre de 2021 a les
17:27
Vytrus Biotech, companyia terrassenca especialitzada en ingredients actius derivats de cèl·lules mare vegetals per a la indústria cosmètica, ha aconseguit que tota la seva cartera d’ingredients actius siguin el 100% naturals, segons la norma ISO 16128, que determina el contingut natural, orgànic o d’origen natural d’un cosmètic, basant-se en la caracterització dels ingredients.
Des de l’empresa, amb seu al carrer de Sant Gaietà, asseguren que la societat cada vegada està més conscienciada en valors com la sostenibilitat i el respecte pel medi ambient i que, en conseqüència, ha augmentat la demanda per part dels consumidors de cosmètica natural i orgànica a nivell mundial. “Això ha provocat que tant proveïdors de matèries primeres com fabricants de productes finals cosmètics i marques adaptin els seus desenvolupaments a aquesta nova tendència que està agafant força i arriba per a quedar-se”, afirmen des de la companyia.
En aquest sentit, el compliment de la norma ISO 16128 és una de les principals claus que garanteix la cosmètica natural i permet oferir transparència al consumidor i una homogeneïtat en el mercat. La norma internacional permet unificar la categorització dels productes cosmètics en naturalitat.
A Vytrus Biotech, només amb una petita part de la planta, obtenen cèl·lules mare que contenen tot el potencial de la planta per crear principis actius naturals d’alt valor afegit amb eficàcia demostrada per a la cura personal.
La companyia, nascuda el 2009 com a empresa derivada de la Facultat de Farmàcia de la Universitat de Barcelona (UB), es dedica al desenvolupament, producció i comercialització d’aquests ingredients actius que aconsegueix amb l’aplicació d’un innovador procés en el camp de la biotecnologia que redueix quasi al 100% l’ús d’aigua i de sòl necessaris en els mètodes tradicionals.
A més de comptar amb el 100% de contingut d’origen natural, els ingredients actius de Vytrus Biotech estan certificats amb Cosmos Approved i fan ús de matèries primeres lliures de tòxics, de GMO i d’oli de palma.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
La contractació cau un 6% a l’abril al Vallès, però creix un 8,7% en un any
-
Diners
Innovació alimentària amb segell de Terrassa a Food4Future
-
Diners
Pot fer fallida el sistema financer per la pujada de la rendibilitat dels bons?
-
Diners
Verdisseny tanca sense acord el període de consultes de l’ERO a la línia de cartonatge
-
Diners
La plantilla de Ficosa inicia una vaga contra l’ERO a la planta de Viladecavalls
-
Diners
Puig i Estée Lauder trenquen les negociacions per a una possible fusió