Canvis de propietat en el món del ciclisme
Taurus Capital ha comprat Bike Ocasión. És el segon canvi en el sector en poques setmanes. Fa un mes, Cicles Morenito va passar a mans de Mammoth Bikes

- Imanol Arias, senzillament brillant
Ara a portada

- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el 21 de juny de 2022 a les 07:06
Actualitzat el 21 de juny de 2022 a les 10:53
La botiga de compravenda de bicicletes de segona mà Bike Ocasión canvia de mans. Després de set anys de vida, l’empresa terrassenca ha estat adquirida pel fons Taurus Capital, especialitzat en l’adquisició de petites i mitjanes empreses. L’import de l’operació no ha transcendit.
Els fundadors del fons, Juan Domingo Carretero i Borja Mesonero-Romanos, passen a ser els administradors solidaris de la companyia egarenca, mentre que el fundador i fins ara conseller delegat de Bike Ocasión, Javier Palmero, ha passat a ser el cap de compres i vendes de la firma des que es va oficialitzar la transacció.
Amb seu a la carretera de Castellar de Terrassa, Bike Ocasión es dedica des del 2015 a la compravenda de bicicletes de segona mà. És actualment un dels gegants del “retail” català. Opera a través de botiga física i en línia.
L’any 2020, l’últim any del qual hi ha registre de vendes al registre mercantil, la companyia va obtenir uns beneficis de 360.000 euros i va facturar-ne 4,65 milions, la qual cosa va suposar un creixement del 61% respecte del 2019, quan va ingressar 2,88 milions d’euros.
Després de la pandèmia, són moltes les persones que s’han aficionat el ciclisme. La venda de bicicletes tan de primera com de segona mà ha augmentat de forma considerable. Mesos enrere, les botigues tenien llista d’espera per a determinats models i els tallers mecànics de bicicletes no donaven l’abast.
Notícies recomenades
-
Diners La Cecot insisteix que l'opa al Banc Sabadell pot condicionar el finançament de les pimes
-
Diners Allau de reaccions a l’aval del CNMC a l’opa del BBVA al Banc Sabadell
-
Diners “Volem treballar menys i viure millor”
-
Diners La CNMC dona el vistiplau a l'opa del BBVA sobre el Banc Sabadell amb condicions